Atsu Posted June 22, 2011 Share Posted June 22, 2011 Mulla on 28mm vääntösauvat takana ja muutenkin projekti sellainen, että ajo-ominaisuuksilla (tai mukavuudella) ei niinkään väliä, joten kumpihan olisi näin alustan jäykkyyden maksimoimiseksi osuvampi valinta? Kaasuiskarit vai nuo Hotcarsista löytyvät iskarit lisäjousella? Quote Link to comment
JM Posted June 22, 2011 Share Posted June 22, 2011 Noilla hotcarsin lisäjousellisilla tekeleillä ei ole mitään tekemistä iskunvaimentimien kanssa(samaa kamaa saa keiteleestä halvemmala). Laita paksummat sauvat ja kunnon iskarit niin johan rokkaa. Quote Link to comment
Atsu Posted June 22, 2011 Author Share Posted June 22, 2011 Mjaahas, on toi perästä jo aika jäykkä, mutta aina voi parantaa. Eteen vaan tarttis jotain, joten taidan kokeilla noilla kaasuilla. Sauvat pitäs olla tuumissa 24 11/16 pitkät, löytysköhän paksumpaa kuin 28mm jostain? Sambasta löysin nykyset. Quote Link to comment
JM Posted June 23, 2011 Share Posted June 23, 2011 Miksi jousituksen pitää olla super jäykkä? Keulasta saa jäykän/toimimattoman kun lasket sitä niin jotta tukivarret on takaa ylempänä kun edestä. Sama pätee perään. Quote Link to comment
Jarmo Lummi Posted August 31, 2011 Share Posted August 31, 2011 QA1 iskarit joissa jäykkyyden säätö / vaimennus napista portaittain ja säätöjä riittää. Vaimentaa ulos sisään eli pystyy tilanteen mukaan säätämään. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.