Guest pep Posted July 8, 2011 Share Posted July 8, 2011 Eli vika suraavan tyyppinen... kylmänä käynnistäessä lähtee ns. 3:lla käyntiin ja ottaa 5-10s jälkeen neljännen mukaan... prötää kiihdyttäessä alakierroksilla alle 3000rpm (tyhjäkäynti piirillä?) mutta kun pääsee ns. normi kierroksille, niin vetää ihan hienosti 7000rpm:ään tähän mennessä vaihdettu/tsekattu... virranjakajn kansi tulpat imusarjojen tiivisteet venttilivälykset Kombo: 2165cc /FK87/ SE 44x37 / IDA48/42 venturit mikä neuvoksi arvon raati? Quote Link to comment
JM Posted July 9, 2011 Share Posted July 9, 2011 IDA:n sielunelämää tuntematta kaasari tyhjäkäyntipiiri tukossa? Puristuspaineet OK? Quote Link to comment
Guest Pesone Posted July 10, 2011 Share Posted July 10, 2011 Imu vuoto/ puristus paineet/ tulpat/ toisessa kaasarissa todennäköisesti tyhjäkäynti piirissä esteitä, sytkä on (mikä se on ?) jne...? ota näistä nyt sit selvää, Tuolla kombolla kyllä ottaisin koneen kyllä mieluusti pöydälle ja kattoisin että kaikki on niinkuin pitääkin ennen enempiä ajoja. vakio bensapumpulla kait ajelet, hommaa sähköinen niin saat kaasareihin bensat valmiiks enne starttia jos ne on höyrystyny pois kun oot kuuman koneen sammuttanu. Ootko muuten käyttäny konetta (eli kaasareita ) säädettävänä, voi olla synkronoiti vaan niin persellään että siksi röpeltää. Ääni kaasareille. Quote Link to comment
NordBling Posted July 10, 2011 Share Posted July 10, 2011 Ääni tyhjäkäyntisuuttimille. Ja jos letkuissa on paskaa tai ne on vanhat, tulee vika toistumaan Quote Link to comment
Guest pep Posted July 10, 2011 Share Posted July 10, 2011 Imu vuoto/ puristus paineet/ tulpat/ toisessa kaasarissa todennäköisesti tyhjäkäynti piirissä esteitä, sytkä on (mikä se on ?) jne...? ota näistä nyt sit selvää, Tuolla kombolla kyllä ottaisin koneen kyllä mieluusti pöydälle ja kattoisin että kaikki on niinkuin pitääkin ennen enempiä ajoja. vakio bensapumpulla kait ajelet, hommaa sähköinen niin saat kaasareihin bensat valmiiks enne starttia jos ne on höyrystyny pois kun oot kuuman koneen sammuttanu. Ootko muuten käyttäny konetta (eli kaasareita ) säädettävänä, voi olla synkronoiti vaan niin persellään että siksi röpeltää. Ääni kaasareille. Käytössä sähköinen bensapumppu ja suodatin ennen pumppua... jakajana kärjetön 009... kone/Kaasarit ollut kyllä iskussa koko alku kauden, vika ilmaantui Kauhajoen testi illan jälkeen. Synkkakin pitäis mun mielestä kondiksessa, laite käy tosihyvin tyhjäkäyntiä ja voi kiihdyttää "rauhallisesti" eli pitänee ottaa kaasarit pöydälle ja tsekata tyhjäkäyntipiirit, kiihdytyspumput ja iskee Lamda kiinni... Quote Link to comment
metake Posted July 11, 2011 Share Posted July 11, 2011 jakajana kärjetön 009 Jos ei muuta keksi, niin kannattaa vielä tsekata ennakko joka pytyltä. Etenkin 009-kopioista voi löytyä yllättäviä heittoja pyttyjen kesken. Quote Link to comment
Guest pep Posted July 11, 2011 Share Posted July 11, 2011 jakajana kärjetön 009 Jos ei muuta keksi, niin kannattaa vielä tsekata ennakko joka pytyltä. Etenkin 009-kopioista voi löytyä yllättäviä heittoja pyttyjen kesken. Toi on boshilainen, mutta on kyllä käynyt jo mielessä vaihtaa toinen jakaja testimielessä... Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.