Guest Posted July 17, 2011 Share Posted July 17, 2011 Ilmeni tossa tollainen oire, että tyhjäkäynnillä öljynpainevalo ei pala, mutta kun kierrokset nousee alkaa se palamaan ja sammuu taasen kun kierrokset nousee vielä ylemmäs. Mulla ei ole kierroslukumittaria joten en pysty sanomaan, mutta kaupunki liikenteessä jo kylmällä koneella tasa-ajolla 60km/h valo ei pala, mutta kun kiihdyttää se alkaa palamaan mutta sammuu jo kun vauhtia 80km/h. Voisiko tämä tosissaan oireilla öljynpaineen katoamisesta vai olisiko anturissa jotain häikkää. Öljynä Valvoline maxlife 10W/40 ja moottori hieman piristetty 1700cc. Quote Link to comment
Racing Posted July 17, 2011 Share Posted July 17, 2011 Ilmeni tossa tollainen oire, että tyhjäkäynnillä öljynpainevalo ei pala, mutta kun kierrokset nousee alkaa se palamaan ja sammuu taasen kun kierrokset nousee vielä ylemmäs.Mulla ei ole kierroslukumittaria joten en pysty sanomaan, mutta kaupunki liikenteessä jo kylmällä koneella tasa-ajolla 60km/h valo ei pala, mutta kun kiihdyttää se alkaa palamaan mutta sammuu jo kun vauhtia 80km/h. Voisiko tämä tosissaan oireilla öljynpaineen katoamisesta vai olisiko anturissa jotain häikkää. Öljynä Valvoline maxlife 10W/40 ja moottori hieman piristetty 1700cc. Todennäköisesti anturi rikki tai johdosta eriste rikki ja ottaa maihin. Jos koneessa olisi vikaa niin todennäköisesti valo palaisi myös tyhjäkäynnillä. Myös pumpun ratas voi luistaa akselilla tyhjää isommilla kierroksilla. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.