eekoo Posted October 29, 2011 Share Posted October 29, 2011 mitä muutoksia tarvii , kiinnitykset, startti, kytkin akseleineen, vai kannattaako vaihtaa vaihteistokin 64 sta? sitten taitaa tulla sovittamista vetopäissä..? Quote Link to comment
JM Posted October 30, 2011 Share Posted October 30, 2011 mitä muutoksia tarvii , kiinnitykset, startti, kytkin akseleineen, vai kannattaako vaihtaa vaihteistokin 64 sta? sitten taitaa tulla sovittamista vetopäissä..? Vetopäissä? Puhutaanko nyt pyörännavoista? Tämä ei ole ongelma. Mihin koriin tää tulis? Ei tossa pitäs olla mitään ongelmaa. Herää kyllä kysymys että miksi noin haluat tehdä? Quote Link to comment
eekoo Posted October 30, 2011 Author Share Posted October 30, 2011 mitä muutoksia tarvii , kiinnitykset, startti, kytkin akseleineen, vai kannattaako vaihtaa vaihteistokin 64 sta? sitten taitaa tulla sovittamista vetopäissä..? Vetopäissä? Puhutaanko nyt pyörännavoista? Tämä ei ole ongelma. Mihin koriin tää tulis? Ei tossa pitäs olla mitään ongelmaa. Herää kyllä kysymys että miksi noin haluat tehdä? Haluan tehdä tuon siksi kun minulla ei ole toimivaa -52 moottoria, ainoastaan jumissa oleva , joskin täydellinen. Toimiva - 64 mootori on markilla , -52 kuplaa ei ole tarkoitus museoida , vaan tehdä se mahdollisimman alkuperäisen näköiseksi, tuo moottori vaihto on mulle ok jos se vaan on tehtävissä ... mielellään orkkis laatikkoon... Quote Link to comment
Tanhis Posted October 31, 2011 Share Posted October 31, 2011 Mitä nyt mottorien samannäköisyyteen tulee niin 64 koneesta et kyllä saa edes tekemällä samannäköistä kun splitin kone, koska se ei ole kiinteälaturijalkainen. Quote Link to comment
eekoo Posted October 31, 2011 Author Share Posted October 31, 2011 Mitä nyt mottorien samannäköisyyteen tulee niin 64 koneesta et kyllä saa edes tekemällä samannäköistä kun splitin kone, koska se ei ole kiinteälaturijalkainen. .....tehdä se mahdollisimman alkuperäisen...... koneet on eri näköisiä, kysymys oli että mitä muutoksia tarvi tehdä. Meneekö 64 kytkin heittäen 52 akselille / haarukalle ja entäs starttikehä / pusla Tuossa aiemmin tuli vastaus että "ei pitäis olla ongelmia"... ( Korjataan sitten joskus tuo orkkis konekin.....) Quote Link to comment
Tanhis Posted October 31, 2011 Share Posted October 31, 2011 Mitä nyt mottorien samannäköisyyteen tulee niin 64 koneesta et kyllä saa edes tekemällä samannäköistä kun splitin kone, koska se ei ole kiinteälaturijalkainen. .....tehdä se mahdollisimman alkuperäisen...... koneet on eri näköisiä, kysymys oli että mitä muutoksia tarvi tehdä. Meneekö 64 kytkin heittäen 52 akselille / haarukalle ja entäs starttikehä / pusla Tuossa aiemmin tuli vastaus että "ei pitäis olla ongelmia"... ( Korjataan sitten joskus tuo orkkis konekin.....) Menee heittämällä sisälle jos ottaa takahelman pois edestä muuten täytyy ujuttaa auton alta sisään. Sen verran voit piruuttaan laskea että vauhtiksessa on samanverran piikkejä ettei ketään ole mennyt vaihtamaan 64 koneeseen uudempaa vauhtista. (Ja tietty jos vauhtis on vaihdettu niin silloin myös puola ja kaasarin kamat on luultavasti 12v eli ne pitää myös vaihtaa.) Ja tarkista myös että paineasetelmassa on rinkula paikallaan. Eli alkuperäiskuntoinen '64 kone menee suoraan splittiin tässä käsityksessä minä ainakin elän. Ja tosiaan meillä taitaa olla eri käsitys mahdollisimman alkuperäisen näköisestä. Quote Link to comment
eekoo Posted October 31, 2011 Author Share Posted October 31, 2011 Mitä nyt mottorien samannäköisyyteen tulee niin 64 koneesta et kyllä saa edes tekemällä samannäköistä kun splitin kone, koska se ei ole kiinteälaturijalkainen. .....tehdä se mahdollisimman alkuperäisen...... koneet on eri näköisiä, kysymys oli että mitä muutoksia tarvi tehdä. Meneekö 64 kytkin heittäen 52 akselille / haarukalle ja entäs starttikehä / pusla Tuossa aiemmin tuli vastaus että "ei pitäis olla ongelmia"... ( Korjataan sitten joskus tuo orkkis konekin.....) Menee heittämällä sisälle jos ottaa takahelman pois edestä muuten täytyy ujuttaa auton alta sisään. Sen verran voit piruuttaan laskea että vauhtiksessa on samanverran piikkejä ettei ketään ole mennyt vaihtamaan 64 koneeseen uudempaa vauhtista. (Ja tietty jos vauhtis on vaihdettu niin silloin myös puola ja kaasarin kamat on luultavasti 12v eli ne pitää myös vaihtaa.) Ja tarkista myös että paineasetelmassa on rinkula paikallaan. Eli alkuperäiskuntoinen '64 kone menee suoraan splittiin tässä käsityksessä minä ainakin elän. Ja tosiaan meillä taitaa olla eri käsitys mahdollisimman alkuperäisen näköisestä. 64 on 6v. Kiitos neuvosta ( Fiat TC tms olisi eri näköinen, en provosoidu ;-) ) Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.