Jump to content

Kaksipiirijarrut kuplaan


SePi

Recommended Posts

Mitkäs ne kokemukset ovat suurempi läpimittaisista jarruputkista? Varmaan originaaliin riittää n. 5 milliset, mutta kun nyt laittelee levyjä joka kulmaan kaksipiirisenä ja isolla pääsylkällä, niin alkuperäinen mitoitus vaikuttais riittämättömältä. Luulisi myös tuntuman lisääntyvän nesteiden vapaammassa virtailussa

 

edittinä jatkan... Kertoivat internetin tietäjät muualla, että pienihalkaisijainen putki kestää painetta eniten ja ovat siksi viiden millin luokkaa. Uskotaan.

 

Mutta jatkan nyt saman tien kysymällä, että onko joku jo laittanu kuplaan taakse jarruputkista tuplavetoja? Tossa uudessa sylkassa olis siihen mahikset. Onko vaarana tulla liian ärhäkät takajarrut? Eteenhän molemmille pyörille vedetään omat linjat jo yksipiirisissäkin. Jotkut ovat kytkeneet noihin toisiin takapiireihin jarruvalokytkimen seuratakseen etu- ja takapiirien mahdollista eroa, mutta onko ne kytkimet kuinkakin kalibroituja - taitaa olla turhaa?

 

edittiä vähän otsikkoon ja tähän...

Miten te olette tehneet kaksipiirivedot? Tuolla kaupoilla totesivat yleisintä olevan ristiinvedot, eli oikea etu/vasen taka samaan linjaan ja vastaava toisin päin. Toimiiko tämä myös kuplassa? Silloin tulis kaksi linjaa taakse, jota hain, mutta kuinka helposti jarrut saa tasapainoon?

 

viimeinen editti: Katsastusmies ei sitten muita kuin ristiin vedettyjä linjoja olis hyväksynykään, eli turhaa pohdintaa taas ja infoa niille jotka rakentaa kuplaansa jarruja uusiksi kaksipiirisiksi.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...