Guest ville s Posted April 25, 2005 Share Posted April 25, 2005 sori tääkin on varmaa kysytty miljoona kertaa.eli oon ihan ummikko vieläkin kuplan suhteen. miten lähtee kuplan kone pois reijästänsä helpoiten.oisko jotain nettisivuu mis ois hyvät ohjeet? tälläi uusavuttomalle ; ) Quote Link to comment
Guest Posted April 25, 2005 Share Posted April 25, 2005 no mä väsäsin joskus aikoja sitten tämmösen: http://www.geocities.com/bugfuel/engineremoval.html Jan Quote Link to comment
Guest ville s Posted April 25, 2005 Share Posted April 25, 2005 kiitoksia vaan ohjeesta... ny vaan opetteleen englantia... ; ) Quote Link to comment
Guest Artturi Posted April 26, 2005 Share Posted April 26, 2005 Mun mielestä helpointapa kotikonstein on seuraava. Ekaks tarvittavat hilpeet irti(vaijerit piuhat yms) sit moottorin etupelti irti, tunkki pidolle, moottoria paikallaan pitävät neljä pultti auki, nykästään kone irti ja lasketaan tunkilla lattialle, sitten auto ilmaan(tunkin ja auton väliin fylliä) ja kone pois auton alta. jotain saatto unohtuu mut suunnilleen noin:) Quote Link to comment
Guest Raggare Posted April 26, 2005 Share Posted April 26, 2005 kannattaa kattoo tos kopan noston vaihees ettei kytkiaksilo kauheest jarruta menoo hyväks tunkiks o havaittu 530mm nostava minkä tyrkkää sinne takahaarukan etuosaan ni johan o persii korkeel Quote Link to comment
Guest ville s Posted April 27, 2005 Share Posted April 27, 2005 kiitoksia oikei paljo taas opeista... si ois taas uusi kysymys. mitäs joutuu tekee et laittaa 1600:sen 6volttisen 1200:sen tilalle.. oon kuullu huhua et joutus sorvaan vaihdelaatikon kuorta? Quote Link to comment
Per Jernström Posted April 27, 2005 Share Posted April 27, 2005 Ja kun nostat auton kannattaa katsoa mistä nostaa. Mä nostin isolla hallinosturilla "keskitunnelin" alta. Vaarallinen toimenpide joka nostaa koko auton (vaikea tasapainoitella). Taisi toi tunnelikin mennä kasaan noin 10mm.. :( Bugfuelin ohjeet paremmat. Quote Link to comment
Guest Dragon Posted April 27, 2005 Share Posted April 27, 2005 Silloin kun vielä oli mahdollista, eli pääsin korjailemaan autoa yhden rakennusliikkeen varastoon, niin laitoin irtolavan Kuppelin alle ja sitten vai trukilla nostamaan... ;-) Quote Link to comment
Guest mäksä Posted April 28, 2005 Share Posted April 28, 2005 kiitoksia oikei paljo taas opeista... si ois taas uusi kysymys. mitäs joutuu tekee et laittaa 1600:sen 6volttisen 1200:sen tilalle.. oon kuullu huhua et joutus sorvaan vaihdelaatikon kuorta? Justiin tein ton operaation ja pelkäsin samaa,mut kyllä se piru sinne meni. Quote Link to comment
Guest ville s Posted April 28, 2005 Share Posted April 28, 2005 oliko se niin ylitsepääsemätön mitä vanhat volsu gurut on mua pelotellu... Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.