Jump to content

koneen pois otto? + vaihdelaatikon muutos?


Guest ville s

Recommended Posts

Guest ville s

sori tääkin on varmaa kysytty miljoona kertaa.eli oon ihan ummikko vieläkin kuplan suhteen. miten lähtee kuplan kone pois reijästänsä helpoiten.oisko jotain nettisivuu mis ois hyvät ohjeet? tälläi uusavuttomalle ; )

Link to comment
Guest Artturi

Mun mielestä helpointapa kotikonstein on seuraava. Ekaks tarvittavat hilpeet irti(vaijerit piuhat yms) sit moottorin etupelti irti, tunkki pidolle, moottoria paikallaan pitävät neljä pultti auki, nykästään kone irti ja lasketaan tunkilla lattialle, sitten auto ilmaan(tunkin ja auton väliin fylliä) ja kone pois auton alta. jotain saatto unohtuu mut suunnilleen noin:)

Link to comment
Guest Raggare

kannattaa kattoo tos kopan noston vaihees ettei kytkiaksilo kauheest jarruta menoo

hyväks tunkiks o havaittu 530mm nostava minkä tyrkkää sinne takahaarukan etuosaan ni johan o persii korkeel

Link to comment
Guest ville s

kiitoksia oikei paljo taas opeista...

 

si ois taas uusi kysymys. mitäs joutuu tekee et laittaa 1600:sen 6volttisen 1200:sen tilalle.. oon kuullu huhua et joutus sorvaan vaihdelaatikon kuorta?

Link to comment
Guest Dragon

Silloin kun vielä oli mahdollista, eli pääsin korjailemaan autoa yhden rakennusliikkeen varastoon, niin laitoin irtolavan Kuppelin alle ja sitten vai trukilla nostamaan... ;-)

Link to comment
Guest mäksä
kiitoksia oikei paljo taas opeista...

 

si ois taas uusi kysymys. mitäs joutuu tekee et laittaa 1600:sen 6volttisen 1200:sen tilalle.. oon kuullu huhua et joutus sorvaan vaihdelaatikon kuorta?

 

 

Justiin tein ton operaation ja pelkäsin samaa,mut kyllä se piru sinne meni.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...