Guest Posted April 5, 2012 Share Posted April 5, 2012 Miten onnistuu moottorin irroitus? Minulla VW 1600 L Variant -67. Onnistuuko kotona autotallissa, millä systeemillä? Olisiko paras viedä korjaamonosturiin? :-) Quote Link to comment
tolvana Posted April 5, 2012 Share Posted April 5, 2012 20€ hallitunkki=perseestä mut onnistuu jos nostat ylös , paat pukit alle , paat pari kakkosnelkkuu fylliks ja nostat uudestaan ja jatkat tätä kunnes tarvittava korkeus on saavutettu. Onnistuu talllissa kunhan tunkkaat perän niin ylös et kone mahtuu alta. Pukit tai lankkukasan tarttet toki et saat perän pysymään ylhäällä. Kaikki johdot irti, kaasuvaijeri irti, takimmaiset pellit ym. esteet pois,4 17mm mutskuu pois, laatikon kannakkeen hölläys voi antaa muutaman extrasentin. Sit vaan sopiva tunkki alle ja nyppää taakkepäin sen verta et putoaa kytkinakselilta pois. Apuri on pop mut ei must. Kone alas,tarvittavat rempat ja takaperin taas sama. Pääasia on et tarttuu vaan rohkeesti toimeen, -40 luvun tekniikan kanssa hermo lepää kun kaikki ompi mekaanista ja osat "halpoja". Nykyleluissa kun kajoat väärään kaapeliin niin savu nousee ja tonnit vaihtaa omistajaa. JA EI OO PARAS VIEDÄ KORJAAM0LLE MOLLE MOLLE.... (ite kun tekee niin saa mitä sattuu tulemaan eikä voi sanoo et toi ei osaa...) Quote Link to comment
Guest Posted April 5, 2012 Share Posted April 5, 2012 Kiitos vastauksesta. Tartutaan rohkeasti toimeen. Quote Link to comment
Simo Posted April 6, 2012 Share Posted April 6, 2012 Ja nappaa kuva tai merkkaa johdot ennen irrotusta, vaikka ei niitä montaa olekaan, helpottaa takasinlaitossa. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.