DWL_Puavo Posted May 6, 2012 Share Posted May 6, 2012 Tuoreeseen CB badass -alulohkoon mäntien öljyruuttia asennettaessa havaitsimme, että kaikki runkolaakereiden pukkien öljyreiät eivät olleet ihan samassa linjassa runkolaakereiden öljyurien kanssa. Vanhempaan brazil-magnesiumlohkoon verrattuna (jossa öljyreiät olivat ihan hienosti linjassa laakerien urien kanssa), huonoiten istui vauhtipyörän puoleinen päätylaakeri. Siinä öljyn syöttöreikä oli niin paljon eri kohdassa, että se olisi jäänyt melkein kokonaan runkolaakerin uran ulkopuolelle - öljyä olisi päässyt laakerille vain pienen "puolikuun" alueelta, joka olisi hyvinkin saattanut jo ruveta ahdistamaan. Ongelma oli toki helppo korjata jyrsimällä laakerin taustalle dremelillä uraa hieman leveämmäksi reiän kohdalta, mutta jos paketin olisi vaan heittänyt nippuun niin laakeri olisi hyvinkin voinut leipoa kiinni öljyn puutteesta. Tallilla oli useampi sarja runkolaakereita, ja niistä mahlelaisissa oli hieman leveämpi ura joka olisi varmaan riittänyt sellaisenaan. Kolbenshmidteissä ura oli kapeampi. Oletteko havainneet muissa uusiotuotantolohkoissa vastaavaa? Puavo Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.