Jump to content

Mulle uusi pata heti tänne nyt.


Guest samperi

Recommended Posts

Guest samperi

VW openissa ähtärini 1300 kiuas sai harmillisen tuomion. Kytkimen satunnainen luistamisen (eteenkin nelosella ylämäessä) ilmeisesti liittyy öljyvuotoon joka on ollut jo hetken tiedossa.

 

Hieman kyllästyneenä 80km max. nopeuteen, ajattelin vaihdattaa tilalle padan tämmöisillä spekseillä:

 

-1641 kone, takakannakkeellisella AS-?? lohkolla

- Vakionokka, johon hiottu hieman nostoa lisää.

- 1300 kiikut

- "isoreikäkannet", viilattu pelattu ja laitettu

- Dellorto FRD 34 kaasarit, siis yksikurkkuiset nurkat

- Kaikki jäähdytyspellit, ei termostaattia ja läppiä

- 009, tai 010, tai 034 jakaja ostajan mieltymysten mukaan.

- Huohotus systeemi laturin jalassa.

- Lämmönvaihtimet

- Muokattu vaimentaja "flat-4" tyylinen, rujo mutta toimiva

- Uusi bensapumppu

- Full Flow, suodatin letkujen päässä, paksutolpan puskurinkiinnikkeeseen sopivalla raudalla.

- 1,5L lisäöljypohja

 

Kysymys kuuluukin, Soitanko suoraan kuplapajalle, vai onko Helsingin lähistöllä joku muu putikkii joka suorittaa ko. operaatioita?

 

Nyt ei millän huvita ryhtyä itse operoimaan surkeilla työkaluilla ja nolla kokemuksella.

 

Korjauslistalla on myös oikea raidetangon sisänivel joka on väljä. Sekä käsijarru joka ottaa huonosti kiinni kuskin puolelta. Mahdollisesti stefa mennyt?

 

Homma pitäisi tehdä mahdollisimman pian. Uusinta katsastus aikaa on 16.6 asti.

post-5206-13888364674311_thumb.jpg

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...