Guest samperi Posted May 19, 2012 Share Posted May 19, 2012 VW openissa ähtärini 1300 kiuas sai harmillisen tuomion. Kytkimen satunnainen luistamisen (eteenkin nelosella ylämäessä) ilmeisesti liittyy öljyvuotoon joka on ollut jo hetken tiedossa. Hieman kyllästyneenä 80km max. nopeuteen, ajattelin vaihdattaa tilalle padan tämmöisillä spekseillä: -1641 kone, takakannakkeellisella AS-?? lohkolla - Vakionokka, johon hiottu hieman nostoa lisää. - 1300 kiikut - "isoreikäkannet", viilattu pelattu ja laitettu - Dellorto FRD 34 kaasarit, siis yksikurkkuiset nurkat - Kaikki jäähdytyspellit, ei termostaattia ja läppiä - 009, tai 010, tai 034 jakaja ostajan mieltymysten mukaan. - Huohotus systeemi laturin jalassa. - Lämmönvaihtimet - Muokattu vaimentaja "flat-4" tyylinen, rujo mutta toimiva - Uusi bensapumppu - Full Flow, suodatin letkujen päässä, paksutolpan puskurinkiinnikkeeseen sopivalla raudalla. - 1,5L lisäöljypohja Kysymys kuuluukin, Soitanko suoraan kuplapajalle, vai onko Helsingin lähistöllä joku muu putikkii joka suorittaa ko. operaatioita? Nyt ei millän huvita ryhtyä itse operoimaan surkeilla työkaluilla ja nolla kokemuksella. Korjauslistalla on myös oikea raidetangon sisänivel joka on väljä. Sekä käsijarru joka ottaa huonosti kiinni kuskin puolelta. Mahdollisesti stefa mennyt? Homma pitäisi tehdä mahdollisimman pian. Uusinta katsastus aikaa on 16.6 asti. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.