Guest Pohjonen Posted May 18, 2005 Share Posted May 18, 2005 Mulla on transporteri -76,mulla ois yksi omituinen vika siinä.Ainaku olen ajanut pitemmän matkan yhteen menoon(joku 100km) ja sitten taas pitäis lähteä niin minun täytyy työntää auto käyntiin.Mutta jos vain pyörin kaupungissa niin tätä vikaa ei ilmene.Missä vika vois olla?? Niin ja sen "pitkän" ajomatkan jälkeen kun auto on kerran työnnetty käyntiin se pitää toistaa vielä joku kerta ennen kuin auto toimii kun kello.... starttien suhteen Voiko joku auttaa tässä ongelmassa???? Tv:Tommi Quote Link to comment
JaniM Posted May 18, 2005 Share Posted May 18, 2005 Startin pusla vaihtoon laatikon päästä. Quote Link to comment
Guest Kezzzu Posted May 18, 2005 Share Posted May 18, 2005 ootko kattonut että (-) eli maatto kunnossa? niin saatta tehdä senkin takia tuota ongelmaa välillä. Quote Link to comment
Guest Posted May 18, 2005 Share Posted May 18, 2005 mahtaako moottori käydä liian kuumana maantieajossa. Oireet sopii. Moottorin lämpö johtuu metallia pitkin startillekin joka alkaa lämmön vaikutuksesta oikuttelemaan, mm. pusla jarruttaa pyörimistä. Jan Quote Link to comment
Recommended Posts