Jump to content

Moottorin alle tuleva tuki


Recommended Posts

On jonkin verran menny vettä vantaassa kun edellisen kerran näitä vwaunuja olen harrastellu.

 

Nyt olis sitten kysymys tuosta moottorin alle tulevasta lisätuesta jolla saadaan laatikon/konepaketin epämieluisa pompotus pois.

 

Jotkut on rakennellu ihan itse näitä tukia, toisilla on tuo HC:ta saatava versio ja toisilla tuntuu olevan jotain ihan muuta.

 

Kysymys kuuluu: Mitä olis sopivin vaihtoehto ihan tavallisen katukiusatun 1776cc koneen tuentaan kun pääasiassa haetaan bolt on vaihtoehtoa? Tietysti jos homma ei ole hankala toteuttaa ihan omista osasista niin neuvoja kuunnellaan aina.

Link to comment

Minä tein nimenomaan "ihan itse" -menetelmällä ja kuvanlainen siitä sitten tuli. Tarvikkeina vanha kattokaiteenpätkä, kierretankoa, pakoputken kiinnikekumi ja muttereita kokonaiset 4 kappaletta. Kiinnikkeet hitsasin sisälokareihin kattokaiteesta, samaa kaidetta kulkee moottorin alla ja kiinnittyy kierretangolla sisälokareihin. Siitä saa sitten säätää. Pakarin kumi päin öljypohjaa ja homma on valmis. Ei varmasti paras mahdollinen, mutta menettelee.

post-2880-1388836489893_thumb.jpg

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...