Jump to content

Hattuhylly kuppeliin


Guest Reluctant

Recommended Posts

Guest Reluctant

Eli tarkoitus olisi tehdä takapenkin reunasta takalasin reunaan asti ulottuva hattuhylly. Millä ilveellä saisi suht helposti väsättyä jonkunlaisen sapluunan siitä kaarevasta takalasin reunasta? Paperia taittelemalla?

Jos joku palstalainen omaa tällaisen hattuhyllyn, niin olisin enemmän kuin kiitollinen jos saisin kuvaa/mittoja moisesta hh:stä!

Link to comment
Guest Toheltaja

mulla taitaa olla valmis mokoma jossa on seinä myös takapenkin taakse. Siinä upotus vahvistimelle yms. Hae veks jos tarvetta on. Tehty muistaakseni 22mm lastulevystä koko härpäke. Tais olla reiät 6x9:lle

Link to comment
Guest Reluctant
mulla taitaa olla valmis mokoma jossa on seinä myös takapenkin taakse. Siinä upotus vahvistimelle yms. Hae veks jos tarvetta on. Tehty muistaakseni 22mm lastulevystä koko härpäke. Tais olla reiät 6x9:lle

Taitaa olla vähän turhan paljon tuo n.300 kilsaa lähteä ajelemaan hattuhyllyn takia mutta kiitos kuitenkin. :) Taidan tosiaan tyytyä leikkelemään pahvista pikkuhiljaa sopivan sapluunan jne.

Link to comment
Guest Malle

joop, tossa jotain suuntaa antavia mittoja. En tiedä kuka ton hyllyn on värkänny ja se on siis -73 kublassa. Tossa alla on tommone kulmarauta, se tulee selkänojan takaosaa vasten. Ja sitäkään en tiedä miksi noi 5cm pätkät tuolta kulmista on pätkästy.. Se menis sinne ihan suoranakin.

 

Eli:

 

Kaaren pituus: 158cm, tosta ylemmistä kulmista mitattuna.

korkeus: 47cm keskeltä mitattuna.

leveys: Pisimmästä kohtaa 111cm

ja tuosta alempaa 103 cm

 

Elkääkä ihmiset naurako mun HIENOlle paintti piirrustukselle. :DDD

post-298-13888357893163_thumb.jpg

post-298-13888357893462_thumb.jpg

post-298-13888357893733_thumb.jpg

Link to comment
  • 9 months later...
Guest Metu2

Tuo Mallen hyllyhän on iha tyylikäs,meinaan että ite tein tänään samallaisen noilla mitoilla ja hyvihä se istuu rimat vielä huomenna ja päälliseks ajattelin 3mm superlon/ musta keinonahka ja päälle 6x9 kajarit .Kiitokset Mallelle mitoista tuli muutes tarpeeseen ku etsiskelin hattuhyllyä kuppeliin niin täältähä se löytykin. Sinne poteroon mahtuukin kivasti 8" subbari ja vahvistin.

Link to comment
Guest Harri Björnholm

Mulla ois ihan valmis hattuhylly tuolla varastossa. Infinityn 6x9 inisivät korviin, niin heitin ne sieltä pois. Hattuhylly on verhoiltu Volkswagenin (passatin) mustalla kankaalla. Se on joutavana, jos sen joku haluaa sen Joensuusta hakea.

 

Mulla on siellä poterossa 2kpl 10" SPL:n subbaria ja kaksi vahvistinta. Milleistä oli kiinni sovitus, mutta kyllä ne sopi. Joskin 2 subbaria on vähän liioiteltua, yksikin olisi riittänyt. Ei vaan jaksaa enää purkaa sitä hienoa koteloa, jossa koko roska on kiinni. Päällä on nyt vain orggis hattuhylly. Selkähieronta takamatkustajille ainakin tarjotaan :D

post-1246-13888358253824_thumb.jpg

post-1246-13888358254292_thumb.jpg

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...