Jump to content

Kiinteejalkasten erot


Recommended Posts

Siis-52 moottorista varaosia-60:seen?Käyhän se tietysti niinkinpäin,onhan siellä jonkunverran samoja ja aikapaljon vaihtokelpoisia osia,-52:nen vaan edustaakehityskaaren puoltaväliä ja -60:nen taas loppupäätä(30 hv viimeisinä "stanu"vuosina-61-65 ei juuri panostettu enään kehitystyöhön)jossa viot ja heikkoudet oli mahdollisimman pitkälle karsittu pois.

-kampiakseli vauhtipyörä ja onteloruuvi ovat tietyin edellytyksin vaihtokelpoisia

-nokkaakseli sama mutta jos-52:ssa vielä on fiiberikehäinen hammaspyörä niin sitä ei kannata käyttää,ja hammaspyörän koko täytyy huomioida niinkuin aina

-kiertokanget samat

-venttiilinnostajat/työntötangot vaihtokelpoiset

-öljypumppu kansineen sama

-öljysiivilän kansi vaihtokelpoinen

-kampiakselin rattaat,välirengas,lukkorengas,oljynheittolevy ja kiilat samat

-päittäisvälyksen säätölevyt samat

-virranjakajan käyttöakseli prikkoineen ja jousineen sama

-keinuvivustot samat

-pakoventtiilit samat mutta nehän vaihdetaan aina uusiin

 

Varmaan jotain muutakin mutta noi nyt tuli suoraan mieleen.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...