NordBling Posted September 21, 2012 Share Posted September 21, 2012 Onko -60 kone ja -52 pata yhtenevä moneltakaan osin? Runkokoneen osalta lähinnä, onko jälkimmäisessä varaosia edelliseen? Jos myöntyis sisäselle pussihousulle ja tekis yhen tommosenki. Quote Link to comment
vwagen Posted September 22, 2012 Share Posted September 22, 2012 Siis-52 moottorista varaosia-60:seen?Käyhän se tietysti niinkinpäin,onhan siellä jonkunverran samoja ja aikapaljon vaihtokelpoisia osia,-52:nen vaan edustaakehityskaaren puoltaväliä ja -60:nen taas loppupäätä(30 hv viimeisinä "stanu"vuosina-61-65 ei juuri panostettu enään kehitystyöhön)jossa viot ja heikkoudet oli mahdollisimman pitkälle karsittu pois. -kampiakseli vauhtipyörä ja onteloruuvi ovat tietyin edellytyksin vaihtokelpoisia -nokkaakseli sama mutta jos-52:ssa vielä on fiiberikehäinen hammaspyörä niin sitä ei kannata käyttää,ja hammaspyörän koko täytyy huomioida niinkuin aina -kiertokanget samat -venttiilinnostajat/työntötangot vaihtokelpoiset -öljypumppu kansineen sama -öljysiivilän kansi vaihtokelpoinen -kampiakselin rattaat,välirengas,lukkorengas,oljynheittolevy ja kiilat samat -päittäisvälyksen säätölevyt samat -virranjakajan käyttöakseli prikkoineen ja jousineen sama -keinuvivustot samat -pakoventtiilit samat mutta nehän vaihdetaan aina uusiin Varmaan jotain muutakin mutta noi nyt tuli suoraan mieleen. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.