Guest Posted June 14, 2005 Share Posted June 14, 2005 moi mitä on tapahtunut, kaikki laakerit samannäköisiä, moottori ajettu noin 4h??? kaikki kompomentit uudet moottorissa!!! Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted June 14, 2005 Share Posted June 14, 2005 tuolla ei kyllä ole öljy paljoa kiertänyt. Katsastapa ensimmäisenä öljypumppu, onko sulla sekaisin neli ja kolmeniittisen nokan pumppu. Neliniittiseen kun ei kolmeniittisen pumpun akseli yllä. Tästä johtuen voi olla että pumppu ei ole kunnolla pyörinyt. Toinen vaihtoehto voi olla että kanavissa on ollut reilusti likaa, tai öljynjäähdyttimen sisällä tms. Quote Link to comment
JaniM Posted June 14, 2005 Share Posted June 14, 2005 Minkäs näkönen kampi on laakeripinnoilta? Hyvät öljyt sisäänajossa ja kaikki laakerit rasvattu kasattaessa, ettei olleet kuivat. Eikä jäänyt mihinkään asennuslastuja koloseen? Quote Link to comment
Guest Posted June 14, 2005 Share Posted June 14, 2005 Oikean kokoiset laakerit? Jan Quote Link to comment
Guest Posted June 14, 2005 Share Posted June 14, 2005 kaikki laakeritvälykset mitattu! kaikki oli kunnossa! ölypaine oli 1,5-2bar tyhjäkäynillä ja kun kiertää 4-5bar. öljylämpö ei yli 70ast. öljysuodatin tarkistettu sisään ajon jälkeen, ei mitään siellä. Vasta kun laitetiin uusi öljy koneelle (toinen öljymerkki) ja kone autoon niin vartin päästä tuli äänet! Quote Link to comment
Guest zemial Posted June 15, 2005 Share Posted June 15, 2005 tarkastitteko kaikki kanavat että siellä ei ollut mitään? yhdelle tutulle kävi vaan jenkin kanssa silleen että asennuksessa oli jäänyt paperitollo tai joku rätti tuonne koneeseen.. entäs miten onko painemittari omalla paikallaan kanavassa, eli se näyttää todellista laakereille tulevaa painetta? Quote Link to comment
Guest Posted June 18, 2005 Share Posted June 18, 2005 öljymittari oli vakiopakalla,siellä missä se vakio öljykello oli. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.