Guest Toni I Posted July 4, 2005 Posted July 4, 2005 Mulla on nurkissa mätä 1200 -74 T1 jota ajattelin käyttää kanta-autona yhdessä tulevassa projektissa(putkirunko jne;-) ). Tarvisin tiedon mistä löydän alkuperäisen moottorin numerot. Siis onko korissa jossain tyyppikilpi tai yms. mistä voisin tarkistaa numerot? Quote
Guest Posted July 4, 2005 Posted July 4, 2005 Mulla on nurkissa mätä 1200 -74 T1 jota ajattelin käyttää kanta-autona yhdessä tulevassa projektissa(putkirunko jne;-) ). Tarvisin tiedon mistä löydän alkuperäisen moottorin numerot. Siis onko korissa jossain tyyppikilpi tai yms. mistä voisin tarkistaa numerot? Ei löydy moottorin tai vaihteiston numeroa siitä kilvestä. (varapyöräkotelossa). Joudut hakemaan VW Autolta maahantuontitodistuksen, ja hillittömällä tuurilla siitä voisi käydä ilmi. 60 likulaisista oli aika nihkeästi tota tietoa tallessa tässä 1-2 vuotta sitten. Jan Quote
Guest Toni I Posted July 5, 2005 Posted July 5, 2005 Toisin sanoen jos mulla on 1.2 yksireikäkantinen kone siellä paikallaan niin voisin käyttää tota kanta-autona. Eli inssitkään eivät voi tietää onko kone alkuperäinen vai vaihtokone. Vai voivatko inssit vaatia kanta-autotarkistuksessa tota maahantuonti todistusta? Minkä alkunen tai loppunen numerosarja koneesta pitäisi löytyä että osuisi tolle vuosikerralle. Prosentit tossa ajatuksen asteella olevassa projektissa on vähän tarkalla kun en meinannut käyttää pohjalevyä ollenkaan. Quote
Guest Mika Raussi Posted July 5, 2005 Posted July 5, 2005 Ei ne niin tarkaan noita kattele. Jos näyttää siltä, että kone ja looda on alkuperästa, niin merkkaavat niitten numerot sitten kirjoihin. Miulla oli kone tehasrempattu, mutta siihen ei kyl puututtukaan niinkun ei puututtu mihinkään, mikä oli joka tapauksessa menossa vaihtoon. Quote
Guest Mika Raussi Posted July 5, 2005 Posted July 5, 2005 Minkähänlaista juttua sie oot oikeen tekemässä kun putkirunkoa suunnittelet? Putkitunko ja normaali kori päälle vai miten? Saa vastata privallakin jos ei muuten viitti. Quote
Ketsa Posted July 5, 2005 Posted July 5, 2005 Mihinkään sen kummemmin kantaa ottamatta, todistamisvelvollisuus on auton omistajalla, eikä katsastusmiehellä. Multa otettiin aikoinaan laturista ja startista prosentit pois kanta-autotarkistuksessa saatesanoin "Ei ne näin vanhassa autossa alkuperäisiä ole." :-( Quote
Guest Mika Raussi Posted July 5, 2005 Posted July 5, 2005 Tossa tapauksessa pitää panna sitten hanttiin ja tarpeen vaatiessa jopa keskeyttää katsastus. Onneks miulle suju koko homma ihan tosi hyvin molemmissa tarkistuksissa. Uus laki toki autto vielä asiaa. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.