Guest Akama Posted July 8, 2005 Posted July 8, 2005 Etsiskelin aikaisempia keskusteluja, mutta en vastausta kysymykseeni löytänyt. Minulla on siis -72 1303S ja siinä sattuu olemaan rummut joka nurkassa. Ihmetyttää kovasti, kun paljon olen informaatiota saanut, että S malleissa olisi levyt edessä. Näin ei kuitenkaan minun yksilössäni ole, joten onko ainut mahdollisuus sitten, että joku on aikaisemmin rakennellessaan vaihtanut koko akselin toisesta mallista? Vaiko jopa vaihtanut pelkät rummut levyjen tilalle? Quote
Kurre Posted July 8, 2005 Posted July 8, 2005 1303S on 1600 kone ja levyt edessä. 1303(A) on 1300 kone ja rummut joka nurkassa. Mitä lukee otteessa? Mikä kone? Quote
Guest Posted July 10, 2005 Posted July 10, 2005 Suomeen tuotavissa ollut pääsääntöisesti juu ne levyt kaikissa S- malleissa ja 1500 kuplissa, joihinkin maihin viedyissä ollut rummut joka nurkassa 1600 koneella olevissakin. Kumpikin käy konttorilla kyllä. Quote
Guest Akama Posted July 11, 2005 Posted July 11, 2005 Otteessa lukee 1303S. On myöskin 1600 koneella. Rummut silti joka nurkassa. Tämä kieltämättä häiritsee henkisesti, ei millään tapaa vaikuta muuten harrastukseen! :) Btw, tänään pitäis viedä katsastukseen. Vähän jännittää, että mitä kaikkea innostavaa kuplasta löytyy! Quote
Recommended Posts