Jump to content

jarrulevyn reijitys


Recommended Posts

tarkoitus parennella kuplan jarruja, edessä vakio levyt, tulossa talbotin 48mm satulat...takana hc:n levyjarrusarja käsijarrulla...

 

1.niin mitä mieltä jos laikkoihin poraisi 8mm reikiä säännöllisellä kuviolla??

2.pystyykö tavallinen poranterä laikkaan ja kestääkö sen reijittämisen?

 

paraneeko jäähtyminen vai pelkästään ulkonäkö?

 

etuhelman (lasikuituinen keulapala) kautta tulee vielä ilmanottoputket, joista ohjataan jäähdytysilmaa etujarruille...

 

3.ja saako kuplaan "kisapaloja" levyjarruihin???

Link to comment
Guest Mika Raussi

Kaksnollaviitosilla ainakin menee ihan heittämällä lukkoon. 15" ja 16" kummeilla on kokeiltu. On miullakin saabin levyt joka hemmetin nurkassa, mut paskaaks se vaikuttaa kun keula on heti lukossa ja tällä hetkellä takana ei oo oikeen mitään tehoa paskojen jarruletkujen vuoksi.

Link to comment
Guest Toheltaja

ja noiden ohuiden vakiolevyjen poraaminen ei ole järkevää. usein lämmetessään säröytyvät. Mieluummin levittää satulat ja lykkää levyt jostain muusta laitoksesta. Ja taakse kanssa samaan syssyyn. Viisain vaihtoehto on ottaa koko paketti toisesta autosta, mielellään tietenkin takamoottorisesta niin pysyy balanssit kohdallaan. Toinen vaihtoehto on hankkia paineensäädin joka ei ole halpa jos hyvä haluaa, ja niissäkin säätövara loppuu valitettavan lyhyeen. Levyt on valurautaa ja siihen tekee reiän vaikka lyijykynällä ku aikansa kihnuttaa, eli puuporakin taitaa mennä.

 

 

Nimimerkillä: en tee noite enää.

Link to comment
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...