busgods Posted August 8, 2005 Share Posted August 8, 2005 Tassa hivenen latausongelmien kanssa painiskelen ja luulin jo selvittaneeni pahimmat vaihtamalla laturin ja saatimen ja akun uusiin. No pari tonnia mentiin kunnes latausjannite taas noin 2V... Nayttaisivat hiilet olevan paikallaan mutta ehka kuluneet riittavasti aiheuttamaan ongelman. Taidan kokeilla uusia hiilia talla haavaa ennen laturin irroittamista. Niin ja se kysymys: Kuluttaako uusi laturi enemman hiilia alkuun? Tai toisaalta onko tullut vastaan brassi tasavirtasia pakasta vedettyna... Sumuisten saarten Gorilla. Quote Link to comment
Tomppa Posted August 8, 2005 Share Posted August 8, 2005 Joskus aikoinaan ostin uuden Bosch 12V tasavirtalaturin osaliikkeestä jonka "ajoin loppuun" kahdessa ajokaudessa (alle 5000km). Hiilet olivat aivan finaaliissa ja se söi niitä aikamoisella ruokahalulla. Silloin oli toteamus toimittajan puolelta, että ei oo takuuta, kun on jo 2 vuotta ollut autossa. Ajatuksena oli, että akseli olisi ollut jotenkin niin kiero, että söi hiilet hetkessä. Jätin asian sikseen ja heitin laturin mäkeen. Ostin vaihtovirtalaturin jonka kanssa olen tullut toimeen nyt kohta 4 vuotta ;) - Tomppa Quote Link to comment
busgods Posted August 9, 2005 Author Share Posted August 9, 2005 Njoo. No pitaa vilkasta asiaa... Takuuseen en ala taalta asti yrittamaan. Vaihtovirtanen ei taida olla mulla edes vaihtoehtona, kun tuo oldskuul vahan katoaa siina samalla... Luukki on jotenkin bensapumppua lukuunottamatta about haluttu. Vaihdan nyt alkuun ne hiilet, seuraavaksi koko generaattorin. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.