Guest janin Posted May 21, 2013 Share Posted May 21, 2013 kuplassa kiinni ilmanpuhdistin jossa öljyt sisällä,, puhdistimesta lähtee läpällinen liitos joka toiminut joskus jollain vaijeri hässäkällä, onko merkitytysä pitääkö tota läppää kiinni vai auki? Quote Link to comment
Tanhis Posted May 21, 2013 Share Posted May 21, 2013 kuplassa kiinni ilmanpuhdistin jossa öljyt sisällä,, puhdistimesta lähtee läpällinen liitos joka toiminut joskus jollain vaijeri hässäkällä, onko merkitytysä pitääkö tota läppää kiinni vai auki? Niin ja millaisestakohan läpästä kyse vuosimalli voisi autaa asian selvittämistä. Mutta yleisesti niin että kesällä auki ja talvella esilämmitettyä ilmaa. Quote Link to comment
Guest janin Posted May 21, 2013 Share Posted May 21, 2013 ok.vuosimalli 67,läppä auki ajellaan kiitos. Quote Link to comment
Guest 1st Posted May 9, 2014 Share Posted May 9, 2014 Lainataas vanhaa aihetta. Onko normaalia vm´72 öljytäytteisen ilmanputsarin(se ovaalin muotoinen) sille alipaine termostaattihässäkälle, että jos imusarjaan tulevasta alipaineletkusta imee, niin se tavallaan "laskee läpi" eli pientä vastusta tuntuu, mutta itse imemällä ei kyllä sitä lämpimän ilman imuläppää saa aukeamaan? Koneen käynnissä ollessaan se kyllä aukeaa.. Oon vaan noita nykimisen syitä koittanut eliminoida, ja tuohan näin maallikon silmin kuulostas alipainevuodolta, mutta onko se sittenkin normaalia? Vertauskuvana sanon vielä, että jos esim virranjakajan alipainekellon letkusta imee itse, niin siinä on selvä vastus, eikä se alipaine sieltä samantien katoa.. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.