Jump to content

ilmanputsarista


Guest janin

Recommended Posts

Guest janin

kuplassa kiinni ilmanpuhdistin jossa öljyt sisällä,, puhdistimesta lähtee läpällinen liitos joka toiminut joskus jollain vaijeri hässäkällä, onko merkitytysä pitääkö tota läppää kiinni vai auki?

Link to comment
kuplassa kiinni ilmanpuhdistin jossa öljyt sisällä,, puhdistimesta lähtee läpällinen liitos joka toiminut joskus jollain vaijeri hässäkällä, onko merkitytysä pitääkö tota läppää kiinni vai auki?

 

Niin ja millaisestakohan läpästä kyse vuosimalli voisi autaa asian selvittämistä. Mutta yleisesti niin että kesällä auki ja talvella esilämmitettyä ilmaa.

Link to comment
  • 11 months later...
Guest 1st

Lainataas vanhaa aihetta.

Onko normaalia vm´72 öljytäytteisen ilmanputsarin(se ovaalin muotoinen) sille alipaine termostaattihässäkälle, että jos imusarjaan tulevasta alipaineletkusta imee, niin se tavallaan "laskee läpi" eli pientä vastusta tuntuu, mutta itse imemällä ei kyllä sitä lämpimän ilman imuläppää saa aukeamaan? Koneen käynnissä ollessaan se kyllä aukeaa..

 

Oon vaan noita nykimisen syitä koittanut eliminoida, ja tuohan näin maallikon silmin kuulostas alipainevuodolta, mutta onko se sittenkin normaalia?

 

Vertauskuvana sanon vielä, että jos esim virranjakajan alipainekellon letkusta imee itse, niin siinä on selvä vastus, eikä se alipaine sieltä samantien katoa..

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...