Jump to content

Järkevähintaista automaalaamoa Uudellamaalla?


Guest Fingerpori

Recommended Posts

Apua! Mistä löytyy luotettava ja kohtuuhintainen tekijä, joka kittaa, pohjamaalaa, hioo ja maalaa mun pallokeulan nimeltä Bertha?

 

Vanhaa rouvaa on amatöörien toimesta hinkattu kuin Iisakin kirkkoa, ajamaan oon tänä kesänä päässyt 20 kilometriä ilman tuulilasia ja mieli tekisi tien päälle ihan oikeasti... Omat taidot tai aika ei kuitenkaan riitä, koska ei ole paikkaa tai aikaa missä hommia tehdä.

 

En ole edes onnistunut löytämään koko Etelä-Suomesta TSI-korjaamoa, jossa Berthan saisi puhalluttaa tai hioa.

 

Taitaja tekisi Berthan kuntoon varmaan päivässä, kahdessa maalien kuivumisajasta riippuen.

 

Osaisiko joku auttaa?

 

Etukäteen kiittäen,

 

Berthan äiti, Anna-Maria

Link to comment

Ei ihan uudellamaalla, mutta ei kuitenkaan ihan etäälläkään siitä omasta sijainnistasi riippuen: http://carace.fi Suosittelen!

 

Aki

 

Apua! Mistä löytyy luotettava ja kohtuuhintainen tekijä, joka kittaa, pohjamaalaa, hioo ja maalaa mun pallokeulan nimeltä Bertha?

 

Vanhaa rouvaa on amatöörien toimesta hinkattu kuin Iisakin kirkkoa, ajamaan oon tänä kesänä päässyt 20 kilometriä ilman tuulilasia ja mieli tekisi tien päälle ihan oikeasti... Omat taidot tai aika ei kuitenkaan riitä, koska ei ole paikkaa tai aikaa missä hommia tehdä.

 

En ole edes onnistunut löytämään koko Etelä-Suomesta TSI-korjaamoa, jossa Berthan saisi puhalluttaa tai hioa.

 

Taitaja tekisi Berthan kuntoon varmaan päivässä, kahdessa maalien kuivumisajasta riippuen.

 

Osaisiko joku auttaa?

 

Etukäteen kiittäen,

 

Berthan äiti, Anna-Maria

Link to comment

Kiitos Aki!

 

Täytyypä ottaa heti huomenna yhteyttä. Asun Helsingissä, joten Salon seutu ei ole todellakaan kaukana.

 

Jos sulla tai muilla tulee lisää paikkoja mieleen, niin kertokaa toki - onpahan sitten mistä valita!

 

a-m (a.k.a Fingerpori) ;)

Link to comment

Taitaja tekisi Berthan kuntoon varmaan päivässä, kahdessa maalien kuivumisajasta riippuen.

 

 

Onhan noita maalaimoita pk-seudulla paljonkin. Järkevänhintaisesta en osaa sanoa.

Virossa maalaavaat vielä ihan järkevään hintaan esim http://www.artelliauto.ee/fi/

Päivässä /kahdessa tuota tuskin kukaan tekee ellei ole todella hyvät "pohjat" lähtökohtana..

 

-b-

Link to comment

No joo, totta toinen puoli. Olen ehkä "hieman" liian optimistinen, mutta hitsattavaa autossa ei ole. Ne hommat on hoidettu. Pohjat tekisin itse, mutta kun se tee-se-itse -halli puuttuu koko hiton Etelä-Suomesta.

 

Mutta kiitos tuostakin Viron vinkistä. Kaikki huomioidaan.

 

a-m

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...