Guest komppa Posted September 4, 2005 Share Posted September 4, 2005 Moro! Olisko jollain Typ 4 koneen kasausohjeita sähköisessä / paperimuodossa? Olis tarvetta... Voisin vaikka maksaakin jotain. Tarttis toi kone niputtaa ja meidän "tehdas" ei ole sellaista aiemmin tehnynnä... Quote Link to comment
Guest Mika Raussi Posted September 4, 2005 Share Posted September 4, 2005 Ei siinä oo mitään varsinaisen erilaista. Jos tehas on purkanu, niin kasaan menee päinvastasessa järjestyksessä ja ihan samalla tavalla kun t-1 konekin. Quote Link to comment
Guest Posted September 4, 2005 Share Posted September 4, 2005 sen verran eroa on että tönäreiden suojaputkia ei tarvii laittaa kansien laiton yhteydessä ne saa sinne jälkeenkin päin ja helpommin myös nostajat voi ujuttaa koloihinsa vasta kun alakerta koottu Quote Link to comment
Guest Mika Raussi Posted September 4, 2005 Share Posted September 4, 2005 Nostajat tosiaan kannattaa työntää ulkokautta paikalleen. Paljon helpompi lyödä lohko kasaan, eikä tuu puotettua nostajia sitten lattialle. Pesät vaatii pienen putsauksen, ettei kertyny parka paa hanttiin. Quote Link to comment
Guest Posted September 4, 2005 Share Posted September 4, 2005 TARKKANA sen öljypohjan ison peitelevyn kiristyksen kanssa.. HYVIN pieni momentti, muuten lohkon sisältä halkee nokkalaakeripukki ja koneen joutuu avaamaan. (noh, mulla on siihen kikka kolmonen millä sen saa korjattua, karskimmat jätkät ilman avaamistakin :) ) Jan Quote Link to comment
Guest komppa Posted September 4, 2005 Share Posted September 4, 2005 Kiitos! Sitten kiristysmomentteja... Lohkon pultit, nokka, vauhtis jne. Nokka kohdistettiin -> piste kaden pisteen väliin vai miten? Vaikeaa, kun on niin paljon uusia osia ja vanhat tuli huonosti merkattua... )= Quote Link to comment
Guest komppa Posted September 4, 2005 Share Posted September 4, 2005 Niin ja mitäs nyt, kun mulla on uusi nokka-akseli ja se on jonkunasteisessa pohjamaalissa... Mitäs nyt? Jos tähän ja aiempiin sais vastaukset, niin olisin kiitollinen!!! Quote Link to comment
Guest jokkeosku Posted September 4, 2005 Share Posted September 4, 2005 Aloittelijana vw-harrastelijana löysin tällasen sivun jos siitä on apua:www.typ4.org Quote Link to comment
Guest Posted September 4, 2005 Share Posted September 4, 2005 jep pisteet juuri silleen eli 1piste 2den väliin ja sit vielä virranjakajan akseli oikeen ajoitusmerkkien kans on meinaa akselin hahlo eri asennossa kun kuplan t1 koneessa!!! Quote Link to comment
Guest komppa Posted September 5, 2005 Share Posted September 5, 2005 Thänks! niin mä vähän aattelinkin, että toi nokka menee. No entäs se kun, nokka on maalissa tms. töhkässä... Paikoilleen vaan, niin kyllä lähtee vai? Tähän kun vielä sais, niin soon siin sit... Quote Link to comment
mikko k Posted September 5, 2005 Share Posted September 5, 2005 Juu, ilman muuta sellaisenaan kiinni ja heität vielä asennushiekat lohkoon sisään, niin tulee hyvä ja kerralla valmis!! .... :D Quote Link to comment
Guest komppa Posted September 5, 2005 Share Posted September 5, 2005 Kiitti. Eiköhän nyt pärjäillä jo... Kysellään taas jos tulee ongelmia... Toivottavasti EI!!! Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.