J.Loskin Posted August 10, 2013 Posted August 10, 2013 Nyt tarvitsen apua niiltä kun osaavat tämän homman paremmin. Eli kyseessä on Kupla -63 vakio 1200 kone. Paikalla kone käy ihan nätisti mutta kun lähtee ajelemaan ja painaa kaasua tehot häviää , moottori i käy kaikilla sylintereillä ja paukkuu pakoputkessa. Nyt on vaihdettu sytytystulpat , sytytysjohdot , virranjakaajan , kaasari puhdistettu monta kerta , sytytys säädetty monta kerta ja aina vaan se käyttäytyy samalla tavalla. MITÄ MINUN PITÄÄ TEHDÄ VIELÄ???? Quote
Anpu Posted August 10, 2013 Posted August 10, 2013 Ootko kokeillu muuttuuko sytytysennakko kierrosten mukaan. Lisätiedot ei olis pahitteeks , mikä kaasari, mikä jakaja? Pumppaako pa-pumppu? Quote
J.Loskin Posted August 12, 2013 Author Posted August 12, 2013 No niin , nyt tarkistin kaasarin malli , PICT 28 D (113.129.023) ja jakaaja on Bosch ZV/PAU 4R5 olen koittanut myös Bosch 009 jakaajalla. Bensa pumppu ok , saa bensa. Quote
Guest Posted August 30, 2013 Posted August 30, 2013 Viittais siihen, et alipainesäädin ei toimi oikein, tai alipaineletkun pätkissä on vuotoja. Kokeilepas seuraavaa, eli - ap letku irti kaasarista - jakajan kansi irti - imaise kaasarinpään letkusta ja katso liikkuuko jakan sisällä oleva iso metallilevy mihinkään imaistaessa letkusta. Jos liikettä ei näy (ei se kyllä montaa milliä liikukkaan), niin vika vois olla alipainesäätimessä (kalvo viallinen). Kalvovika on aika harvinainen, mutta mahdollinen. Ja varmaan jo tiedätkin, niin sytöt kannattaa laittaa tarpeeksi aikaiselle. Loppuu paukuminen, jos ap säädin on kunnossa. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.