Jump to content

virtalukon pohjan irrotus


Guest kimmoke

Recommended Posts

Guest kimmoke
Posted

Eli mitenköhän lähtee virtalukopohja irti 1303:sta? Oikeastaan se tarvis vaihtaa Porsche 924:stä mut rattiakseli,virtalukonpohja jne. on siinä täsmälleen samat ku kuplassaki. Olen sitä nyt paripäivää koettanu irrottaa mut eipähän tuo tunnu lähtevän. Siihen on varmasti joku jippo jolla sen pitäis lähtee ilman suurempaa väkivaltaa?

Posted

tav 1300 kuplasta ainakin lähtee kun ottaa ratin irti +viiksihässäkän( 4pientä ruuvia)sen jälkeen sieltä paljastuu 2 ruuvia lisää ne auki ja ssuoja pois ,sit avain virtalukkoon ja virta päälle asentoon ja nostaa virtalukon pois,se pohja on kii 1 tosipienellä ruuvilla kiinni itse lukkopesässä.sivusta päin

Guest Mika Raussi
Posted

Noitakin on eri malleja. Toi pien ruuvi kylessä on ainakin töpselillisissä malleissa.

Posted

eiköhän noi 1303 set kaikki sillä töpselimallilla oo, ja 71 ja vanhemmat jossa juotetut piuhat lukossa

Guest Mika Raussi
Posted

Mie en muuten ookkaan noita epätasalukuja seurannu. Millon on tullu 1302 ja 1303 markkinoille?

Posted
Mie en muuten ookkaan noita epätasalukuja seurannu. Millon on tullu 1302 ja 1303 markkinoille?

 

Onko 1302 epätasaluku nykyään?

 

Joka tapauksessa muistini mukaan -71 ja -72 1302

ja siitä eteenpäin 1303

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...