Guest kimmoke Posted September 7, 2005 Posted September 7, 2005 Eli mitenköhän lähtee virtalukopohja irti 1303:sta? Oikeastaan se tarvis vaihtaa Porsche 924:stä mut rattiakseli,virtalukonpohja jne. on siinä täsmälleen samat ku kuplassaki. Olen sitä nyt paripäivää koettanu irrottaa mut eipähän tuo tunnu lähtevän. Siihen on varmasti joku jippo jolla sen pitäis lähtee ilman suurempaa väkivaltaa? Quote
Guest Posted September 7, 2005 Posted September 7, 2005 tav 1300 kuplasta ainakin lähtee kun ottaa ratin irti +viiksihässäkän( 4pientä ruuvia)sen jälkeen sieltä paljastuu 2 ruuvia lisää ne auki ja ssuoja pois ,sit avain virtalukkoon ja virta päälle asentoon ja nostaa virtalukon pois,se pohja on kii 1 tosipienellä ruuvilla kiinni itse lukkopesässä.sivusta päin Quote
Guest Mika Raussi Posted September 7, 2005 Posted September 7, 2005 Noitakin on eri malleja. Toi pien ruuvi kylessä on ainakin töpselillisissä malleissa. Quote
Guest Posted September 7, 2005 Posted September 7, 2005 eiköhän noi 1303 set kaikki sillä töpselimallilla oo, ja 71 ja vanhemmat jossa juotetut piuhat lukossa Quote
Guest Mika Raussi Posted September 7, 2005 Posted September 7, 2005 Mie en muuten ookkaan noita epätasalukuja seurannu. Millon on tullu 1302 ja 1303 markkinoille? Quote
Kurre Posted September 8, 2005 Posted September 8, 2005 Mie en muuten ookkaan noita epätasalukuja seurannu. Millon on tullu 1302 ja 1303 markkinoille? Onko 1302 epätasaluku nykyään? Joka tapauksessa muistini mukaan -71 ja -72 1302 ja siitä eteenpäin 1303 Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.