Guest mikkosutinen Posted September 22, 2005 Share Posted September 22, 2005 Mistä saan otettua bensan lämmittimelle?En löytänyt kun yhden lähdön tankilta ja se menee bensapumpulle.Voiko sen haaroittaa ennen pumppua,että toinen linja menee eberin pumpulle ja toinen koneen pumpulle?Tuleeko käynti ongelmia kyseisestä järjestelystä,vai löytyykö tankilta toinen ulostulo?Kyseessä on 74 T-2 jos sillä tiedolla nyt on mitään väliä. Quote Link to comment
Guest Posted September 22, 2005 Share Posted September 22, 2005 Voi haarottaa. Mä oon haarottanu kuplassa heti tankkilähdön jälkeen. Quote Link to comment
Guest Posted September 22, 2005 Share Posted September 22, 2005 noihan se on haarotettu alunperinkin.ja suodinta väliin! Quote Link to comment
Guest mikkosutinen Posted September 23, 2005 Share Posted September 23, 2005 Kiitos. Kaipasin vuan varmistusta ja henkistä tukea... Quote Link to comment
Rofa.com Posted September 24, 2005 Share Posted September 24, 2005 Mistä saa hyvän T-kappaleen halvalla. Kyseinen osa kiinostaisi koska sama prokkis vireillä. Liekkö pensa letkut moottorille 6mm läpi mitaltansa ? eeberin letku on ainekin 4mm. Quote Link to comment
-MITO- Posted September 24, 2005 Share Posted September 24, 2005 Messinkisiä on motonetissa ainakin. Quote Link to comment
Racing Posted September 25, 2005 Share Posted September 25, 2005 Voi ostaa ihan autotarvikeliikkeestä,sanot vaan että tulee bensaletkuun niin eivät myy sulle bensaa kestämätöntä.. Muovinenkin kestää aivan hyvin,mutta onhan metallinen parempi. Quote Link to comment
Rofa.com Posted September 26, 2005 Share Posted September 26, 2005 Helpolla pääsis tekemällä haarotuksen konetilan puolelle siihen missä metalliputki loppuu. Joissain autoissa haarotus on auton (tankin) alla, mutta minkähän takia (?) Quote Link to comment
Rofa.com Posted September 29, 2005 Share Posted September 29, 2005 Koneet käy, mutta aliteholla. (sammuu lopulta koska ei saavuta käyntilämpöä tietyn ajan sisässä tms) Siirsin joitenkin Eberimanuaalien johdattelemana T-kappaleen/haarotuksen tankin alle. Tuntuis silti että bensaa ei heru täyspainosesti, koksa pumppua edeltävä filsu horii ilmaa ilmakuplista päätellen. Muistelen että aikasemminkin on ollut kyseisiä ongelmia näitä vermeitä tarttaillessa mutta ei tokikaan näin paljoa. Putouskorkeus lienee ihan ok koska asennus on orikinaalisti oem- kannakkeella etc. Pumppu pitäis olla oikeinpäin vaikka sillä kai ei ole muusa mielessä merkitystä kun että pumpussa on (?) takaiskuventtiili. Onko muualla internetissä manuskoja kun täälä?: http://www.conservatory.com/vw/manuals_nyx/EberBN4.html Tää on mun mielestä vanhempi vehe kun omani (keltanen) ja pumppukin on tyystin eri. Lisäks olis hyvä löytää tarkka ohjeistus putkiston asennuksesta ja pumpun asennuskulmista. Lämmönsäätömekanismit kanavasta on poistettu ja säätöpiirin piuhat sillastettu, jolla ei kanssa pitäs olla merkitysta koska koekäytössä kesällä teho oli normaali/kova. Pitäsköhän vaan imeä (tai käskeä joku muu imemään) posket lommolla pensaputki tyhjjäksi ilma kuplista laitteen päästä. (?) Maistuu pahalta mutta aina ei voi voittaa. Quote Link to comment
-MITO- Posted September 29, 2005 Share Posted September 29, 2005 Hae väliin pilateemasta tms veneen polttoaineletkun "pässinkives" niin saat pumpattua bensan eikä tarvitse altistua metyyli tert-butyylieetteri ynnä muille bensiinissä oleville myrkyille. Quote Link to comment
Rofa.com Posted October 7, 2005 Share Posted October 7, 2005 Muita idiksiä ? (en ole kerenny paneutuu asiaa reilu viikkoon -mut huomena , taissiis tänää vois yrittää... ) Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.