Guest Valtsu Posted February 7, 2006 Posted February 7, 2006 yleensä lohko o kelkassa, ja terä sorvissa. Toisinkinpäin voi tehdä, mutta menee aika hankalaks ellei o sopivia jigejä. Kaveri rakens T1-koneesta 2 pyttysen ultrakevyeen lentokoneeseen sopivaks. Sorvaili sit kaikennäköstä tohon lohkoon niin että lohko oli sorvissa pyörimässä. Huiman näköstä oli vaikka olikin vaan 2-pyttynen lohko. Quote
Guest Mika Raussi Posted February 14, 2006 Posted February 14, 2006 Tältä näyttää 130mm 2.2kg pyörä stefalle: Quote
Guest Mika Raussi Posted February 14, 2006 Posted February 14, 2006 Se o kato reising ja custom ja kaikkee siltä väliltä ;) Quote
Per Jernström Posted February 14, 2006 Author Posted February 14, 2006 Ja hieman primeria päälle niin näyttää tältä. Kuivasumppupyörä missä on stefa, "equalizeri" ja moniurahihna. Noista olisi varmasti kysyntää jopa vientiin saakka. edit: ton kaveriksi tulee sen kokoinen pyörä laturiin että välityssuhde on sama kuin power pulley pyörää ja vakiolaturinpyörää käytettäessä. Jäähdytystä tulee silti varmasti enemmän yli 4k konekierroksilla koska hihna ei sudi. http://www.offroadvw.net/tech/wes/fan.html Quote
Tomppa Posted February 14, 2006 Posted February 14, 2006 Hmm... vientiin voisi tosiaan olla kysyntää. Minkälaiseen hintaluokkaan tuo osuu? (sisältäen kummatkin hihnapyörät ja hihnan?) Esmes jenkithän ei suostu maksamaan mitään mistään, mutta jos pakettihinta on hyvä niin noita voisi saada jonkinlaisen setin menemään ihan oikealle jälleenmyyjälle. Toki varmaan suoraankin harrastajille saisi ulkomaille menemään, mutta silloin pitäisi saada ne sellaiselle kauppapaikalle, että on näkyvyyttä. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.