Guest Valtsu Posted February 7, 2006 Share Posted February 7, 2006 yleensä lohko o kelkassa, ja terä sorvissa. Toisinkinpäin voi tehdä, mutta menee aika hankalaks ellei o sopivia jigejä. Kaveri rakens T1-koneesta 2 pyttysen ultrakevyeen lentokoneeseen sopivaks. Sorvaili sit kaikennäköstä tohon lohkoon niin että lohko oli sorvissa pyörimässä. Huiman näköstä oli vaikka olikin vaan 2-pyttynen lohko. Quote Link to comment
Guest Mika Raussi Posted February 14, 2006 Share Posted February 14, 2006 Tältä näyttää 130mm 2.2kg pyörä stefalle: Quote Link to comment
Tomppa Posted February 14, 2006 Share Posted February 14, 2006 Aikast Race läpimitta tuo 130mm :) Quote Link to comment
Guest Mika Raussi Posted February 14, 2006 Share Posted February 14, 2006 Se o kato reising ja custom ja kaikkee siltä väliltä ;) Quote Link to comment
Per Jernström Posted February 14, 2006 Author Share Posted February 14, 2006 Ja hieman primeria päälle niin näyttää tältä. Kuivasumppupyörä missä on stefa, "equalizeri" ja moniurahihna. Noista olisi varmasti kysyntää jopa vientiin saakka. edit: ton kaveriksi tulee sen kokoinen pyörä laturiin että välityssuhde on sama kuin power pulley pyörää ja vakiolaturinpyörää käytettäessä. Jäähdytystä tulee silti varmasti enemmän yli 4k konekierroksilla koska hihna ei sudi. http://www.offroadvw.net/tech/wes/fan.html Quote Link to comment
Tomppa Posted February 14, 2006 Share Posted February 14, 2006 Hmm... vientiin voisi tosiaan olla kysyntää. Minkälaiseen hintaluokkaan tuo osuu? (sisältäen kummatkin hihnapyörät ja hihnan?) Esmes jenkithän ei suostu maksamaan mitään mistään, mutta jos pakettihinta on hyvä niin noita voisi saada jonkinlaisen setin menemään ihan oikealle jälleenmyyjälle. Toki varmaan suoraankin harrastajille saisi ulkomaille menemään, mutta silloin pitäisi saada ne sellaiselle kauppapaikalle, että on näkyvyyttä. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.