Guest fastghia Posted November 16, 2005 Posted November 16, 2005 Onko kellään tuota JMR Performance Guide 2001 CD ROMia, kannattaako se hankkia? Hinta on 20e kuluineen. Quote
Guest Posted November 16, 2005 Posted November 16, 2005 Mulla. Eipä tuo älyttömiä maksa, mutta sisältö on aika paljolti sama kuin web sivuilla. En ekan vilkaisun jälkeen ole juuri tarvinnut :) Hyvä kun muistutit, olen luvannut oman kappaleeni Mikan:lle.. olenkohan jo antanut? LOL.. Jan Quote
Guest fastghia Posted November 16, 2005 Posted November 16, 2005 OK tänks, sit ei viitti turhaan maksaa. Käytetään tuo raha vaikka bensaan... Quote
mikan Posted November 16, 2005 Posted November 16, 2005 Mulla. Eipä tuo älyttömiä maksa, mutta sisältö on aika paljolti sama kuin web sivuilla. En ekan vilkaisun jälkeen ole juuri tarvinnut :) Hyvä kun muistutit, olen luvannut oman kappaleeni Mikan:lle.. olenkohan jo antanut? LOL.. Jan No enpä muistanut minäkään, eli et ole laittanut. Btw, mulla on muuten sulta edelleen lainassa ne pari kaasarikirjaa. t. Mika Quote
Recommended Posts