Guest Jussi.R. Posted January 21, 2006 Share Posted January 21, 2006 Mitäs mieltä katsastus setä on etuakselin ruostekorjauksesta hitsaamalla ? saako niin tehdä ohjesäännnön mukaan?? Pystytolppien juuressa kun on päässyt korroosio kyläilemään. Mikä on säätöpalojen "oikea" asento akselilla? Nyt olisi tarkoitus hitsata palat hieman eri asentoon että auton saisi droppi olilla katsastus korkeuteenkin, palojen asennus homman laillisuutta en kysele. Quote Link to comment
DOODAH Posted January 21, 2006 Share Posted January 21, 2006 pystyjä saa hitsata, putkia taas ei... Quote Link to comment
Guest Mika Raussi Posted January 21, 2006 Share Posted January 21, 2006 Eiks se oo niin sanottu, että päiden pystyosia saa hitsata? Iskarin kiinnityksen ainakin saa tehä vaikka kokonaan ite ja omanmallisen jos niin tykkää. Quote Link to comment
Guest Posted January 22, 2006 Share Posted January 22, 2006 Sinänsä erikoista (tavallaan tosin ymmärrettävää) ettei kuplan etuakseliputkistoa saisi hitsata. Kun laissahan lukee, että tukivarsien, jousien ja iskareiden kiinnikkeet saa tehdä itse kunhan tukivarret, tolpat jne kama on tehdastekoista... Toki siellä lukee myös, että TARVITTAESSA on esitettävä luotettava selvitys mm. rakenteesta ja hitsaukseen käytetyistä lisäaineista jne... Saahan kaiketi etu-apurunkojakin hitsailla?? Quote Link to comment
Guest Jussi.R. Posted January 22, 2006 Share Posted January 22, 2006 Ok, eli kemppiä kouraan ja hitsuuttamaan. Mikäs oli vielä tuo säätöpalojen "oikea" asento? Ja onko tukivarsien neulalaakerit lukittu jotenkin akseliputkeen,? millähän ne saapi pois? Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.