nalleolut Posted January 26, 2006 Share Posted January 26, 2006 1.meneekö jenkkimallin vilkut alkuperäisiin paikkoihin vai joutuuko muokkaamaan/poraamaan uusia reikiä? lokarin päälle? 2.voinko laittaa vanhemman mallin bensapumpun vaikka laturi ja muut hässäkät on ns.uudempaa versiota? 3.millä kiinnitän fiksusti mustat uudet kangas matot kuplan lattiaan? esim irtonainen pala takajalkotilaan "kardaanitunnelin" päälle! kontakti liimaa vai millä? Quote Link to comment
Guest veewee Posted January 26, 2006 Share Posted January 26, 2006 1. en tiedä 2. voi laittaa, mut jos vaihtovirtalaturi niin vinon b-pumpun voi vaihtaa ilman, että ottaa laturia pois 3. Mä olen liimannut bostikin kontaktiliimalla ja on pysynyt, tosin matot ei lähde enää sen jälkeen ehjinä pois Quote Link to comment
nalleolut Posted January 26, 2006 Author Share Posted January 26, 2006 ok..tasavirta laturi jää toistaiseksi! mutta taitaa sopia silti....! hmm eipä niitä siitä tunnelin päältä varmaan tarvii poiskaan ottaa! sais pysymään paikallaan! Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted January 26, 2006 Share Posted January 26, 2006 jos matto o laadukas, on alla kumi tms. ja se lähtee kyllä vaikka bostikilla liimaakin. Ei sitä o pakko laittaa ku suirut alareunoihin tms. Itse taannoin vetelin kylmästi wronic ruuveilla (mustaristipääkanta) noi kiinni. ei luistannu ja sai helposti irti. Quote Link to comment
nalleolut Posted January 26, 2006 Author Share Posted January 26, 2006 laadusta en tiedä,ei oo kumeja tai muutakaan! mieki mietin ruuvi hommaa mut uskaltaako siihen tunnelin kylkeen lyödä ruuveja? Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted January 26, 2006 Share Posted January 26, 2006 mikäs siinä pelottaa? pitää vaan tehdä alkureikä, on aika tiukkaa ruuvata, katkee helposti... Quote Link to comment
nalleolut Posted January 26, 2006 Author Share Posted January 26, 2006 uskaltaako laittaa ruuvit siihen kohtaa tunnelia eli heti istuinkiskon yläpuolella jos laittais molempiin reunoihin kaksi pitämään palaa paikallaan! Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted January 26, 2006 Share Posted January 26, 2006 ei siellä takapuolella het mitään pitäs olla. Jos ei o joku bensaputkea letkuks vaihtannu tms. voihan sen ruuvin ensin ruuvata sisään, sitte ottaa ulos, katkaista tylpäks ja vetästä takasin. ei jää teräviä sitte sisäpuolelle. Quote Link to comment
nalleolut Posted January 26, 2006 Author Share Posted January 26, 2006 hakee lyhyitä itseporautuvia.... Quote Link to comment
metake Posted January 26, 2006 Share Posted January 26, 2006 Mä olen liimannut bostikin kontaktiliimalla ja on pysynyt, tosin matot ei lähde enää sen jälkeen ehjinä pois Mulla seisoo pihassa auto, jonka kojelautaan on vuonna 1983 liimattu Bostikin kontaktiliimalla teddykarvat. Nyt karvat on revitty pois (posliini?) ja kojelauta oli karvojen alta aivan ruosteessa, tiedä sitten mistä johtuu... Quote Link to comment
Guest Posted January 26, 2006 Share Posted January 26, 2006 Tai leveäkantaisilla popniiteillä... vain alareunasta. Jan Quote Link to comment
metake Posted January 26, 2006 Share Posted January 26, 2006 Mattojen paikallaan pysymiseen auttaa kun vetää lattiaan ensin kattohuopaa bitumieristeeksi. Riittävästi lämpöä ja huopa taipuu siististi ja on halpa ja hyvä eriste. Bonuksena tulee päälle rosoinen pinta joka pitää matot hyvin paikallaan, niin ettei montaa ruuvia tarvii avuksi. Quote Link to comment
Guest veewee Posted January 26, 2006 Share Posted January 26, 2006 Mulla seisoo pihassa auto, jonka kojelautaan on vuonna 1983 liimattu Bostikin kontaktiliimalla teddykarvat. Nyt karvat on revitty pois (posliini?) ja kojelauta oli karvojen alta aivan ruosteessa, tiedä sitten mistä johtuu... karvojen alla kuuluukin olla märkää...:) Saattaa se liima olla sen verran huokosta, että päästää kosteuden läpi. Eikä ne karvatkaan tuossa käytössä välttämättä kylmältä ja märältä suojaa Quote Link to comment
nalleolut Posted January 26, 2006 Author Share Posted January 26, 2006 reiät ja popparit kupuprikkojen kanssa paikoilleen.... siisti asennus! silti pitää ostaa litran purkki postikkia että saa nuo pysty osat pysymään paikoillaan! Quote Link to comment
Guest veewee Posted January 26, 2006 Share Posted January 26, 2006 laita mieluummin ruuvit niin saa tarvittaessa helpommin pois Quote Link to comment
nalleolut Posted January 26, 2006 Author Share Posted January 26, 2006 hmm pois ottaminen popparin kanta porata pois pehmeetä vai ruuvin kanta...? no katotaan mitä ensin käteen sattuu! mistä saan edullisesti 1l bostikkia? Quote Link to comment
Recommended Posts