Jump to content

pari kysymystä


Recommended Posts

1.meneekö jenkkimallin vilkut alkuperäisiin paikkoihin vai joutuuko muokkaamaan/poraamaan uusia reikiä? lokarin päälle?

2.voinko laittaa vanhemman mallin bensapumpun vaikka laturi ja muut hässäkät on ns.uudempaa versiota?

3.millä kiinnitän fiksusti mustat uudet kangas matot kuplan lattiaan? esim irtonainen pala takajalkotilaan "kardaanitunnelin" päälle! kontakti liimaa vai millä?

Link to comment

1. en tiedä

2. voi laittaa, mut jos vaihtovirtalaturi niin vinon b-pumpun voi vaihtaa ilman, että ottaa laturia pois

3. Mä olen liimannut bostikin kontaktiliimalla ja on pysynyt, tosin matot ei lähde enää sen jälkeen ehjinä pois

Link to comment
Guest Toheltaja

jos matto o laadukas, on alla kumi tms. ja se lähtee kyllä vaikka bostikilla liimaakin. Ei sitä o pakko laittaa ku suirut alareunoihin tms. Itse taannoin vetelin kylmästi wronic ruuveilla (mustaristipääkanta) noi kiinni. ei luistannu ja sai helposti irti.

Link to comment
Guest Toheltaja

ei siellä takapuolella het mitään pitäs olla. Jos ei o joku bensaputkea letkuks vaihtannu tms. voihan sen ruuvin ensin ruuvata sisään, sitte ottaa ulos, katkaista tylpäks ja vetästä takasin. ei jää teräviä sitte sisäpuolelle.

Link to comment
Mä olen liimannut bostikin kontaktiliimalla ja on pysynyt, tosin matot ei lähde enää sen jälkeen ehjinä pois

 

Mulla seisoo pihassa auto, jonka kojelautaan on vuonna 1983 liimattu Bostikin kontaktiliimalla teddykarvat. Nyt karvat on revitty pois (posliini?) ja kojelauta oli karvojen alta aivan ruosteessa, tiedä sitten mistä johtuu...

Link to comment

Mattojen paikallaan pysymiseen auttaa kun vetää lattiaan ensin kattohuopaa bitumieristeeksi. Riittävästi lämpöä ja huopa taipuu siististi ja on halpa ja hyvä eriste. Bonuksena tulee päälle rosoinen pinta joka pitää matot hyvin paikallaan, niin ettei montaa ruuvia tarvii avuksi.

Link to comment

 

Mulla seisoo pihassa auto, jonka kojelautaan on vuonna 1983 liimattu Bostikin kontaktiliimalla teddykarvat. Nyt karvat on revitty pois (posliini?) ja kojelauta oli karvojen alta aivan ruosteessa, tiedä sitten mistä johtuu...

 

karvojen alla kuuluukin olla märkää...:)

Saattaa se liima olla sen verran huokosta, että päästää kosteuden läpi. Eikä ne karvatkaan tuossa käytössä välttämättä kylmältä ja märältä suojaa

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...