Guest JPM Posted June 17, 2015 Share Posted June 17, 2015 Tilasin tohon kaasariin korjaussarjan ja heti kun saapuu olis tarkotus asentaa ainakin kiihdytyspumpun kalvo ja sitte se toinen kalvo ( joku varmaan kertoo sen toisen kalvon oikeen nimen :)) En oo koskaan ennen vaihtanut kyseisiä kalvoja eli onko jotain erityistä mitä pitää ottaa huomioon kun noi vaihtaa? Quote Link to comment
Tanhis Posted June 18, 2015 Share Posted June 18, 2015 (edited) Kun vaihdat kiihdytyspumpun kalvon niin suu kiinni siihen pumpun pesään ja puhalla ja ime siittä jos ilma tulee ulos eri kanavaista puhalluksella ja imulla niin kaasarin sisällä olevat kuulaventtiilit eivät ole tukossa ja kiihdytyspumpulla on edellytykset toimia oikein. Se on sitten oma asia kuinka hyvin sen putsaat ennen kun rupeat sitä kaasaria imeskelemään. Pääperiaate toimivaa kaasaria purettaessa on se että laske kuinkamonta kierrosta säätöruuvit on pohjasta ennen kuin purat kaiken osiin. Kaasarin uudelleen säätäminen on huomattavasti helpompaa tämän operaation tehtyäsi. Se toinen kalvo taitaa vaikuttaa vain ryypyn toimintaan jos oikein olen ymmärtänyt omissa kaasareissa kun sitä kalvoa harvemmin on ollut. Ja kun kerran kaasari on auki niin kannattaa testata että kaikki kanavat on auki esim kaasarin putsausainetta jokaiseen kanavaan suihkuttamalla. kiihdytyspumpun kanavat vain toimivat yksisuuntaisesti. Edited June 18, 2015 by Tanhis Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.