Guest Janne S Posted February 11, 2006 Share Posted February 11, 2006 Mitä virkaa noilla "o-renkailla" jotka ovat venttiilinvarressa? Quote Link to comment
Racing Posted February 11, 2006 Share Posted February 11, 2006 Kai ne samaa asiaa jotenkin ajaa kun uudemmanaikaisissa moottoreissa kunnolliset kumit. Noita on vw tehtaan vaihtomoottoreissa ollut ja lisäksi ainakin 043 mexiko uusissa kansissa,joutuu ottaan pois jos isonostoinen nokka,tai lyhentään ohjuria,poistokaan ei mitään haitannu ainakaan mulla yhdessä moottorissa. Quote Link to comment
Guest Posted February 11, 2006 Share Posted February 11, 2006 vakionakin on ollu tehtaalta, ne on ajan myötä kuivuneet ja murentuneet, vanhojen lohkojen pohjalta niitä jämiä joskus löytää. Pakovena varmaan liian kuuma paikka niille, mutta ei niitä pakopuolella tarviikkaan kun siellä ei suuremmin ole imua palotilaan päin. Voitelee vaan paremmin kun jättää pois. Jan Quote Link to comment
Guest Janne S Posted February 11, 2006 Share Posted February 11, 2006 Eli taidanpa jättää pois. Mites toi termostaattihässäkkä, käyttääkö porukka virikoneissa? Haittaako jos jättää pois? Quote Link to comment
Guest Posted February 11, 2006 Share Posted February 11, 2006 Eli taidanpa jättää pois. Mites toi termostaattihässäkkä, käyttääkö porukka virikoneissa? Haittaako jos jättää pois? se olisi erittäin oleellinen säilyttää toiminnassa, jotta kone lämpenisi hallitusti ja riittävän nopeasti normaalilämpöiseksi. Ei ainoastaan nopeasti, vaan ilmajäähdytteiselle tärkeätä lämmetä oikeista paikoista oikeaan aikaan tietyssä järjestyksessä jne.. kun siellä on terästä ja alumiinia sekaisin, joilal on aivan eri lämpölaajanemiskerroin. Jos yksi kohta kuumenee suunnitellusta poikkeavasti niin ongelmia tulee. Samoin jos ei koskaan lämpiä normaalilämpöiseksi. Jan Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.