Jump to content

Venttiilinvarrenkumit


Guest Janne S

Recommended Posts

Kai ne samaa asiaa jotenkin ajaa kun uudemmanaikaisissa moottoreissa kunnolliset kumit. Noita on vw tehtaan vaihtomoottoreissa ollut ja lisäksi ainakin 043 mexiko uusissa kansissa,joutuu ottaan pois jos isonostoinen nokka,tai lyhentään ohjuria,poistokaan ei mitään haitannu ainakaan mulla

yhdessä moottorissa.

Link to comment

vakionakin on ollu tehtaalta, ne on ajan myötä kuivuneet ja murentuneet, vanhojen lohkojen pohjalta niitä jämiä joskus löytää.

 

Pakovena varmaan liian kuuma paikka niille, mutta ei niitä pakopuolella tarviikkaan kun siellä ei suuremmin ole imua palotilaan päin. Voitelee vaan paremmin kun jättää pois.

 

Jan

Link to comment
Eli taidanpa jättää pois. Mites toi termostaattihässäkkä, käyttääkö porukka virikoneissa? Haittaako jos jättää pois?

 

 

se olisi erittäin oleellinen säilyttää toiminnassa, jotta kone lämpenisi hallitusti ja riittävän nopeasti normaalilämpöiseksi. Ei ainoastaan nopeasti, vaan ilmajäähdytteiselle tärkeätä lämmetä oikeista paikoista oikeaan aikaan tietyssä järjestyksessä jne.. kun siellä on terästä ja alumiinia sekaisin, joilal on aivan eri lämpölaajanemiskerroin. Jos yksi kohta kuumenee suunnitellusta poikkeavasti niin ongelmia tulee. Samoin jos ei koskaan lämpiä normaalilämpöiseksi.

 

Jan

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...