Jump to content

Uusi aloitteleva harrastaja


Guest markoalakarjula

Recommended Posts

Guest markoalakarjula

Tervehdys palstalaiset. Rouvalle olisi tarkoitus vuodenvaihteen jälkeen alkaa rakentamaan kuplaa syntymäpäivä lahjaksi kun on moisiin jonkun fiksaation saanut. Aivan märkäkorva autojen ja pyörien nyppimisen suhteen ole, mutta pikkuvinkkejä ja tipsejä kaipailisin jotta saadaan mammalle fiksupeli. Kupla itsessään ei ole tuttupeli. Jotenka askarruttavia kysymyksiä mihin joku saattaisi neuvoa osata antaa : onko jollain hyvä ebay tyyppinen ratkasusivusto tiedossa mistä saisi huokeaan hintaan perus kulutus/käyttö osia. Osaako joku suositella pisteosien pinnoitusta silmälläpitäen jotakin firmaa. Myöskin hyvä aihio kiinnostaa missä on paperit kunnossa eikä veroja perässä. Nettiautoa olen selannut ja raakileiden hintatasosta on jonkinlainen ymmärrys. Mikäli joku tarjoaa omaansa kauppamielessä niin ei ole este jos joitakin osa puutteita on, eiköhän täydennystä täältä löydy. Autoa ei tulla entisöimään , mutta ei myöskään pilaamaan, toki joku on sitämieltä että kaikki mikä ei ole entisöity on pilattu ja joku toinen että jokkis on ainoaoikea paikka, meidän tulevapeli tulee olemaan miedosti sleeper tyyppinen rouvan nurkka-auto. Kaikki mahdolliset tipsit ja vinkit ovat tervetulleita ja varmasti tulen teitä kiusaamaan tyhmillä kysymyksilläni pitkin rojektia. Yst tv. Marko. A

Link to comment

Henk.koht. tykkään käyttää noita bannerissa näkyviä firmoja eli AC,Paruzzi ja nupiksi Horcars ja Neoretro sekä Keiteleen Kone.

Kangasalalta ei oo kauhia heitto Ylöjärvelle AC tiloihin hypistelemään kaikkea kivaa... Pakettitomaatti tuonut nuo postikulutkin inhimilliselle tasolle. Ulkomailta tilatessa upsit sun muut kuskaa edukkaasti mut enhän mä työaikana oo vastaanottamassa noita niin aina menee säätämiseksi kun luuri pirahtaa et ois paketti tulossa vartin päästä...

Link to comment

Tohon pakettien vastaan ottoon olen käyttänyt joskus duunipaikan varastomiestä ja muutaamaa tuttua jotka on toimisto hommissa. Hyvin on toiminut, ei oo ollut kellään vastaan kun olen selittänyt syyn.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...