Teevee Posted March 26, 2006 Share Posted March 26, 2006 Pitäiskö -67 kuplan penkit mennä -70-vuotiseen suoraan? Meinaan lainasin kaverin -67:sta penkit ja näyttäis siltä ku oman kuplan kiskot olis leveemmät mitä noitten penkkien vastakappaleet..eikä siis mennyt millään paikoilleen. Quote Link to comment
Racing Posted March 26, 2006 Share Posted March 26, 2006 70 vanhemmat oma kiskotyyppi 71-71 on samantyyppinen mutta puolet leveämpi ja niissä pienet muovipäällysteet. 73-> Golf Kolmiotyyppinen, ja edessä poikkipalkki. Quote Link to comment
Teevee Posted March 27, 2006 Author Share Posted March 27, 2006 71-71 on samantyyppinen mutta puolet leveämpi ja niissä pienet muovipäällysteet. = Mulla on just tollaset! Oliskos sitte vaihdettu ku mun kupla on kuitenkin vm. -70? Onko kellään myydä mulle noille kiskoille sopivia penkkejä tai edes penkkien alaosia, jotta sais sitte vaikka kupit laitettua niihin? Quote Link to comment
Recommended Posts