Jump to content

Millä profiililla kumit...


Guest Jukki

Recommended Posts

Guest Jukki

että mahtuu pyöriin edessä noin 7 sentin madalluksella? Vanteet on puolitoista tuumaa levitetyt peltivanteet eli huimat 5.5 tuumaa leveet! Olen itse aatellu jotain 185/60 eteen ja 185/65 taakse, eli kertokaapa kokeneemmat että kuinka käy. Kumit on viä kaupassa ja keula korkeella, eli ei oo päässy sovittaan. En tosin tiedä vielä edes että saako tota puma akselia kuinka paljon tiputettua, mutta tommonen 6-10 senttiä olis tavote. Olis tietty kiva että pyörätkin mahtus pyöriin ja kääntyyn!

Link to comment

No kun ei kukaan ole mitään vastannut, niin laitetaan jotain.

 

Eli riippuu ainakin siitä että kumpaan suuntaan se levitys on tehty? Jos levittää sen 1,5 tuumaa vakiosta ulospäin, niin ei paljon madallella sitten.

 

Mulla oli just semmosilla vanteilla 185/65R15 ja niillä ei voinut edessä käyttää jos halusi madaltaa yhtään. Siis ihan testimielessä kokeilin takavanteita eteen.

 

Paitsi se ET ja kumin koko, niin vaikuttaa tietenkin myös lokarien muoto. Jotkut voi olla niin muotopuolia että tilaa on enempi, toisissa vähempi. Eli testailemalla ja mittailemalla. Vanne jollakin kumilla alle, mittailua ja kiroilua niin kyllä se siitä.

Link to comment
Guest Jukki

Juu ne on just nimenomaan ulospäin levennetty eli täytyy varovasti kokeilla jollain matalilla kumeilla ja jos ei mahdu, niin sitten vaan täytyy laittaa vakiolevyset eteen. Toi 185/65 on vielä aikas korkee eli varmaan hiukka sais pelivaraa esim. 185/55 kumeilla. Kiroilua varmaan tulee joka tapauksessa! Entäpäs sitten noi vakiopeltivanteet 155 kumeilla, paljonkohan niitten kanssa voisi tiputtaa suunnilleen? Olisin varsin kiitollinen jos joku kertoisi kokemuksista niitten kanssa! Pitäs nimittäin mennä sinne rengaskauppaan...

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...