Guest Posted March 29, 2006 Posted March 29, 2006 Mul on nyt tearit ja ne ei mun silmään istu! Olisko mitään fiksuja vaihtoehtoja orkkislamppujen lisäks. Auto on cal-looker tyylinen 69 vuoden kupla Quote
jocke biese Posted March 29, 2006 Posted March 29, 2006 Mulla ois kans pari noita valoja hyllyssä menossa Rodiin, onko kellään tietoa saako jostain reprona noita kromi rinkuloita?? Yritin varovasti irrottaa omistani mutta menee kyllä rikki jos ottaa joten jätin paikalleen, eli joutuu maalaamaan myös ne jos ei uusia löydy. -J- Quote
-AP- Posted March 29, 2006 Posted March 29, 2006 Osia on hyvin saatavana useilta toimittajilta: http://www.wolfsburgwest.com/wolfsburg_ ... linker.cfm Yksi huomioitava asia on se, että tuo takavalo toimiii yhdellä kakslankaisella polttimolla, vilkkutoiminnon aikaansaaminen vaatii siis pientä askartelua. Quote
Guest Posted March 29, 2006 Posted March 29, 2006 miton kanssa samalla linjalla jotta pre67 olis hyvä valinta. ovaalin valo on liian vanha tuohon koriin, aiheuttaa mielestäni tätä kuuluisaa sekasikiö-ilmiötä.... jokainen tietysti tekee itse mieleisensä ratkaisut. :) Quote
Guest Posted March 29, 2006 Posted March 29, 2006 Voip olla mut pääasia että saan teardropit pois! : ) Quote
Sakke Posted March 29, 2006 Posted March 29, 2006 ja miä vasta laitoin sellaset :D ja vielä valkeilla kehyksillä :P Quote
Recommended Posts