sleepercooler Posted May 28, 2016 Share Posted May 28, 2016 Nyt olis tarvetta puurima kattotelineen puuosien, eli rimojen mitat, eli pituus, leveys ja paksuus.. taitaa olla ilmeisesti rimat tammea alkujaan???? Tarkoitus olis tehrä tollasesta -70 luvun kattotelineestä tollanen jäljitelmä.... Quote Link to comment
Geronimo Posted May 28, 2016 Share Posted May 28, 2016 Eiku teet ite niin tulee parempaa mitä nykyään on saatavilla.Ku ite tekee niin tahtoopi tulla priimaa ihan sama mitä tuuraa :-) Quote Link to comment
sleepercooler Posted May 28, 2016 Author Share Posted May 28, 2016 No iteite tietenkin ja tottakai riimaa pukkaa tulemaan, kun puulautaakin valmiina, mut tarttis tietää tosiaan noita mittoja ja kpl määrän..... Quote Link to comment
SePi Posted May 29, 2016 Share Posted May 29, 2016 Mitathan riippuu siitä telineestä. Jos sellaista runkoa ei oo vielä niin sitten vaan päätät mitä teet. Valmiit on aikalailla neliön mallisia Quote Link to comment
pko Posted May 31, 2016 Share Posted May 31, 2016 Mulla on tuon näköisessä telineessä rimat mitoilla leveys 28mm paksuus 9mm ja pituus 1003mm alareunastaan terävä ja yläreuna pyöristetty. Quote Link to comment
sleepercooler Posted June 2, 2016 Author Share Posted June 2, 2016 (edited) Mulla on tuon näköisessä telineessä rimat mitoilla leveys 28mm paksuus 9mm ja pituus 1003mm alareunastaan terävä ja yläreuna pyöristetty. Voi VINDY, eilen pyörähdin pikaiseen tallilla ja pisti silmään kattoteline mun variantin katolla jossa on vastaavanlaine teline missä puurimat kuin kuvassa! Edited June 3, 2016 by sleepercooler 1 Quote Link to comment
Recommended Posts