Guest VenaCavaInferior Posted October 18, 2016 Share Posted October 18, 2016 Pitäsikö kuplassa raidetangon pään mennä nätisti kierreosan osalta läpi olka-akseliin vai pitääkö siinä käyttää väkivaltaa? Quote Link to comment
NO H2O Posted October 18, 2016 Share Posted October 18, 2016 Pitäisi mennä, väkisin ei saa moukaroida paikoilleen. Sulla on väärä osa kyseessä, mittaa ja tarkista jostain kataloogista missä meni pieleen... Quote Link to comment
Guest VenaCavaInferior Posted October 18, 2016 Share Posted October 18, 2016 (edited) Kiitos tästä. Mietin vaan kun molemmat osat on samat mitkä ollut aiemminkin ainoastaan kumit vaidettu raidetangon päihin. Ehkä olka-akselit on sitten vaihtunu matkalla. Tutkitaan. Edit. juu olka-akselit on näemmä matkalla vaihtunu pienempireikäisiin. Hitto. Edited October 18, 2016 by VenaCavaInferior Quote Link to comment
NO H2O Posted October 18, 2016 Share Posted October 18, 2016 No semmoista sattuu... Omalla kohdalla oli kerran väärä osa oikeassa laatikossa. Kyllä piti ihmetellä pitkään että hoksasi missä mennään pieleen... Loppujen lopuksi jostain kataloogista löytyi strategiset mitat joilla homma selvisi... Quote Link to comment
Timo Varis Posted October 18, 2016 Share Posted October 18, 2016 vanhempi nivel 16 mm uudempi 18 mm muistaakseni? Molempiin löytyy kunnon niveliä hyllystä,vanhaa varastoa Quote Link to comment
Guest VenaCavaInferior Posted October 29, 2016 Share Posted October 29, 2016 Onko sillä mitään merkitystä kumpaa akselia käyttää, noin niin kuin käytön kannalta? Autohan on siis 73. Täytyy jokatapauksessa uusia raidetangonpäät tai pyörän laakerit (nykyisetkään ei kauheen hyvät ole). Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.