Timo Suosalmi Posted November 5, 2016 Posted November 5, 2016 Kupla vm 66, kaasuvaijeri koppurainen jalkatilassa. Periaatteessa pitäisi olla selvä homma - taakse joku lanka vaijeriin, vedetään vaijeri lankoineen ulos etukautta, lanka kiinni uuteen vaijeriin ja vedetään takaisin taakse, kiinnitetään. Onko jotain hankaluuksia esiintynyt? Rekisteröintikatsastus viipyy, aina tulee jotain uutta ja käyttöautokin (Datsun 100A) vaatinut huoltoa. Vaarana on, että tilatut kilvet "menevät vanhoiksi", saapuneet jo 20. elokuuta. Tällöin vielä näytti hyvältä (kuva) Quote
Anpu Posted November 5, 2016 Posted November 5, 2016 Työntämällä etukautta menee paikoilleen edellyttäen että putket ja kunnossa ja paikoillaan. Puhallinkopan läpiviennessä tulee ongelmia jos ttulee. 1 Quote
askis Posted November 5, 2016 Posted November 5, 2016 Varmista ainakin, että on oikea vaijeri, nimittäin 66 mallissa on kahdenlaista vaijeria.. Ensimmäiset samanlaisi kuin 65 mallissa ja muuttui jossakin kohtaa. Kilvet säilyy kyllä, itsellä oli yli kaksi vuotta k1 Porissa. Ja voithan ilmoittaa sinne että projekti viivästyy.. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.