Hebster52 Posted April 30, 2006 Share Posted April 30, 2006 Ketään suomessa joka urittaa jarrulevyjä? http://www.rolleslitz.se/ Quote Link to comment
Guest harrastaja2545 Posted May 1, 2006 Share Posted May 1, 2006 Eikös ne jarrulevyt meinaa halkeilla vakionakin? taitoa kyllä löytys kun ois vaan semmonen cnc-sorvi missä ois pyörivät työkalut.. saatan olla väärässäkin sen kestämisen suhteen pitäs kokeilla.. Quote Link to comment
Guest Posted May 1, 2006 Share Posted May 1, 2006 miksei vaaka-/pystykarainen työstökeskus kävisi....? mitäs kdf-logoja hebsterin levyihin tarttisi kaivella...? :) Quote Link to comment
Hebster52 Posted May 2, 2006 Author Share Posted May 2, 2006 No ei niihin välttämättä tarvis mitään logoja raapia.. ;) Lähinnä vain ajattelin että onko kukaan tehny ja kannattaako harkita muuten kuin vaan näön vuoksi? Tuolla minun linkittämässä jutussa väitetään että levyt kestää kauemmin kun ne jäähtyy paremmin. Ilmeisesti sanotaan että kun jarruttaa kovaa niin jarrupalloista kehittyy kaasua joka heikentää jarrutehoa mutta vapautuu noiden urien avulla. urat pitää ilmeiseti olla kairattuna terällä jolla on kupera pää välttääkseen halkeamia.. En tiedä asiasta sen tarkemmin, jos joku on kokeillu niin olis vaan mielenkiintoista kuulla lisää aiheesta. Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted May 3, 2006 Share Posted May 3, 2006 jälkeenpäin uritus tai rei-itys ei ole järkevää. Joskus täällä mainitsinkin että tein noita kavereille jotka innoissaan ratapäiviä kiersivät. Oli levyt sitten umpinaiset tai jäähdytetyt, ne napsuilivat ennemmin tai myöhemmin... Jäähdytetyt helpommin... Quote Link to comment
Hebster52 Posted May 3, 2006 Author Share Posted May 3, 2006 Ok. Elikkä jälkikäteen uritetut on parhaimmillaan showkäyttöön... ;) Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.