juhis70 Posted December 9, 2016 Share Posted December 9, 2016 Nyt on tuo -67 kupla jo melko paljon purettu, ja näköjään mitä enemmän purkaa sitä enemmän löytyy laitettavaa.. Muutama kysymys olisi tuosta, että mikä on järkevä järjestys noita osia irroitella. Pohjalevy kun on tarkoitus viedä puhallettavaksi, niin etuakseli, kannattaako ensin irroittaa kaikki mitä irti lähtee ja sen jälkee vasta akseli? Vai akseli kaikkineen ja sen jälkeen purkaa siitä osat irti? Takapää lähtee myös, niin sama homma, laatikkoineen päivineen kaikki kerralla, ja siitä sitten irroitella, vai miten? Pakko kysellä kun moista hommaa ei ole ennen tullut tehtyä. Muutenkin tuppaa keskeytymään välillä, kun pakko mennä välillä etsimään neuvoa johonkin. Kun ei viitsi väkivalloin repiä, ja sitten huomata että perkele, sehän pitikin tuosta avata... Quote Link to comment
Guest toni72 Posted December 9, 2016 Share Posted December 9, 2016 Itte olen purkanut etuakselista "irtaimen", ja viimeksi putkisto irti. Takapäässä kannattaa löysätä vetoakselien päiden isot mutterit, kun painoa on vielä päällä. Muuten sitten laatikon voi ottaa vetareineen päivineen irti. Quote Link to comment
sleepercooler Posted December 10, 2016 Share Posted December 10, 2016 Tiputa etuakseli kokonaisuudessaan kerralla pois,ja myöhemmin sit purat osiin ja motti ja vaihteist kans pakettina pois. Sitten pystys nostaa jo korin pois pohjalevystä. Quote Link to comment
juhis70 Posted December 11, 2016 Author Share Posted December 11, 2016 Juu, siis kori ja moottori ovat jo hetken aikaa olleet irti, ja kaikkea muuta olen nyppinyt pohjasta irti. Nyt siis jäljellä etuakselisto ja laatikko akseleineen. Mitenkäs tuo etuakseli, siitä löysin jonkin verrankin läpiruostuneita kohtia. Näistä pystyosista siis, ei putkista. Paljonko näitä kannatta alkaa korjailemaan, varsinkinkin kun nuo "etuakselin korjauspalat" mitä myydään, eivät auta kaikkiin ruostekohtiin. Vai pitäisikö suosiolla ostaa uus.. Quote Link to comment
JM Posted December 11, 2016 Share Posted December 11, 2016 (edited) Hytöseltä tais säätöakseli maksaa 180 muutama vuos takaperin. Edited December 11, 2016 by JM Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.