Jump to content

alustan purkamisesta hieman


juhis70

Recommended Posts

Nyt on tuo -67 kupla jo melko paljon purettu, ja näköjään mitä enemmän purkaa sitä enemmän löytyy laitettavaa..

Muutama kysymys olisi tuosta, että mikä on järkevä järjestys noita osia irroitella. Pohjalevy kun on tarkoitus viedä puhallettavaksi, niin etuakseli, kannattaako ensin irroittaa kaikki mitä irti lähtee ja sen jälkee vasta akseli? Vai akseli kaikkineen ja sen jälkeen purkaa siitä osat irti?

Takapää lähtee myös, niin sama homma, laatikkoineen päivineen kaikki kerralla, ja siitä sitten irroitella, vai miten? Pakko kysellä kun moista hommaa ei ole ennen tullut tehtyä. Muutenkin tuppaa keskeytymään välillä, kun pakko mennä välillä etsimään neuvoa johonkin. Kun ei viitsi väkivalloin repiä, ja sitten huomata että perkele, sehän pitikin tuosta avata...

Link to comment

Itte olen purkanut etuakselista "irtaimen", ja viimeksi putkisto irti. Takapäässä kannattaa löysätä vetoakselien päiden isot mutterit, kun painoa on vielä päällä. Muuten sitten laatikon voi ottaa vetareineen päivineen irti.

Link to comment

Juu, siis kori ja moottori ovat jo hetken aikaa olleet irti, ja kaikkea muuta olen nyppinyt pohjasta irti. Nyt siis jäljellä etuakselisto ja laatikko akseleineen. Mitenkäs tuo etuakseli, siitä löysin jonkin verrankin läpiruostuneita kohtia. Näistä pystyosista siis, ei putkista. Paljonko näitä kannatta alkaa korjailemaan, varsinkinkin kun nuo "etuakselin korjauspalat" mitä myydään, eivät auta kaikkiin ruostekohtiin. Vai pitäisikö suosiolla ostaa uus..

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...