Jump to content

Vakiomosa & 94 pytyt


Guest Mikko Laakso

Recommended Posts

Ylimääräsenä lojuu 1.5 moottori, 94x69 pyttymäntäsatsi, yksreikäkannet ja kaksreikäkannet. Onko järkiä niputtaa & laittaa ajoon ja saako tällä aikaiseksi minkäänmoista tehonlisäystä tahi vääntöä vertaen vakioon?Lohkon ja kannen koneistuksen saan ilmaiseksi.Mikä oisi yksinkertaisin keino saada ko mosasta mukavan vääntävä kruisailukone?Hepot saa jäädä siihen 70, en tarvii enempää.Vähän vakiota enemmän tarviis olla.Mukavuutta haen ja pannu sais myös olla kestävä.6 volttisena aion pitää.Järkeviä ohjeita kaipaan.

Link to comment
Guest zemial

eikös tuosta saa ihan ok vääntävän koneen ku laittaa vaa vastapainoakselin ja kasaa sen huolella? 1-reikäkannet ja kulmiin kadronit/brosolit, ihan hyvä paketti tuommosee?

Link to comment

Turha sinne mitään vastapainoakselia on laittaa tuollaiseen mietoon koneeseen ja pienille kierroksille,sillä rahalla saa vaikka ne 2-reikäiset kannet jo. Ja taas kerran pääset helpommalla lue halvemmalla kun ostat valmiin koneen jos muita osia ei ole ostettuna,rahaa menee äkkiä xxxx euroa ennenkun tollainen mietokin pannu on valmis.

Link to comment

Nämä ois hyllyssä:94x69 pyttymäntäsetti.Vakio 2reikä kannet,weberin progressiivinen,flat abarth vaimennin, vw-sport putkisto ja pukpäkin 35mm kärmespesä.

Saisko tällä paketilla mukavan pienen tehon ja väännön lisän?Mikä ois paras putki?Tohon koneeseen en viitseis muuten koskea kun on hyvä eikä ammattitaitoa ole.

Link to comment
Guest Mika Raussi

Mihis sitä rahaa niin paljon muka menee jos on terve yläkerta, pytty/mäntäsatsi ja koneistukset saa ilmaseks? Alakerran laakeri ja tiivistesarja ei kovin tyyristä ole. Toki kannet voi kaivata uusia ohjureita jne, mutta ei nekään niin kovin kalliita ole jos edelleenkin saa ilmaset koneistukset.

Link to comment
Mihis sitä rahaa niin paljon muka menee jos on terve yläkerta, pytty/mäntäsatsi ja koneistukset saa ilmaseks? Alakerran laakeri ja tiivistesarja ei kovin tyyristä ole. Toki kannet voi kaivata uusia ohjureita jne, mutta ei nekään niin kovin kalliita ole jos edelleenkin saa ilmaset koneistukset.

 

Tasapainotukseen,öljypumppuun,nostajiin,laakereihin,kammen kunto?,

männänrenkaisiin+hoonaukseen ( jos käytetyt),tiivistesarjaan,kansien laittoon,venttiilit+ohjarit+kaikki muut mitä siihen tarttee,kyllä sitä vaan menee uskomattoman paljon,mutta jos noinkin paljon on jo osia valmiina niin ei siihen sitten mahdottomia mene enää kolminumeroisilla luvuilla selviää varmaan. En jaksa ruveta väittämään paljoko menee mihinkäkin rahaa se riippuu tekijästä,mutta siinä missä säästetään tahtoo vaan ekana pettää.

Link to comment
Guest Mika Raussi

Kikkelis kokkelis. Tekis taas mieli tehä kokeeks se tasapainottamaton hillitty virikone vanhoilla kamoilla ja tietty vakiokamoilla ja kattoa kuinka pitkään se oikeesti kestääkään. Ei vaan oikeen oo aikaa, rahaa tai autoa, missä sitä ajaa.

Link to comment

Pyttymäntäsatsi on uusi,kannet n.2000 ajetut ja weberi vajaan vuoden vanha.Kone oli vielä viime kesänä ajossa ja ok.Kestääkö muuten vakiomosa tällasen kokoonpanon?

Link to comment

Kestäähän se, jos vielä hillitysti nostaa puristuksia esim. 8.5:1 tms? ja hankkii vaikka vakiosta hiotun miedon virinokan niin varmasti ihan mukava kruisailu kone =) Eikä maksa paljon!

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...