-tipi- Posted June 1, 2006 Share Posted June 1, 2006 Ø85,5 pytyt menee 1300 lohkoon, muttei kanteen ilman koneistusta. Valutavara on halvempaa kuin tako, siinä syy hintaeroon. Quote Link to comment
Olli Ristimäki Posted June 1, 2006 Share Posted June 1, 2006 Voiko muuten kaasari olla jostain toisesta autosta, eli löytyykö hyvää "virikaasutinta" hajottamoilta? Kaasarihan tietysti voi olla melkein mikä vaan, mutta onko siinä jotain ongelmia, että käyttää vaikka asconan kaasutinta? Tarkoitus ei ole rakentaa kiihdytyskuplaa, vaan ainoastaan parantaa ajomukavuutta, ja samalla, jos vain mahdollista, myös taloudellisuutta. Älä mihinkään romikselle lähde, kuplaan passeleita virikaasareita on myynnissä jatkuvasti ja yleensä valmiiksi sopivien imusarjojen kera. Eli yleensä noin on Weberin progressiivisia 32/36, Weberin IDF:iä 40 ja 44 ja Dellorton DRLA:ta. Nurkkakaasareina käytetään myös Kadronin/Brosolin/Solexin ykskurkkuisia. Ja isot pojat ajelee Webrun idoilla... Heitä ostoilmoitus virikaasarista niin löytyy äkkiä. Jos saat vähän käytetyn progen niin se on hyvä 85,5 pyttyjen kanssa ja helpompi säätää kuin noi "oikeat" tuplat kun ei tarvi suutinrallia ihan niin paljoo ja toimii varmemmin vaikka ei olis ihan jetsulleen säädöissä. Tehoo jos haluu niin si tietty tuplat nurkkiin mut kannattaa sit tehdä vähän jo muutakin kuin vaihtaa pytyt. Quote Link to comment
Guest duunari Posted June 1, 2006 Share Posted June 1, 2006 Onko noista takomännistä hyötyä, jos kantta ei ole laskettu tai autoon ei tule turboa? Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.