Guest Zatiainen Posted May 30, 2006 Share Posted May 30, 2006 Mistähän johtunee pienoinen jälkikäynti, havaittavissa pelkästään lämpimällä moottorilla. Quote Link to comment
Fileas Posted May 30, 2006 Share Posted May 30, 2006 Kerro, onko mikä auto kyseessä, vakio/viritetty tms. taustatietoa. On helpompaa vastailla. Quote Link to comment
Guest Posted May 30, 2006 Share Posted May 30, 2006 Mulla esiinty samaa.... 98 pensa ja masinolin jäänestoa mukaan niin loppuu ;) saattaa konees noeta tulpaa tai jotain et noki jää hehkuun pyttyyn... tai sitten kiree kone ja matalaoktaaninen syttyy itekseen lämmös ja painees... Quote Link to comment
Guest Zatiainen Posted May 30, 2006 Share Posted May 30, 2006 T-1 88 putket 32/36 prog weber 300 asteinen nokka Ysin puristukset muuten vakio Quote Link to comment
metake Posted May 30, 2006 Share Posted May 30, 2006 Jos käytät 95 oktaanista, niin siirry 98:iin. Yleensä se on tuolla hoitunut. Quote Link to comment
Guest Zatiainen Posted May 30, 2006 Share Posted May 30, 2006 Ajoin kuppelin lämpimäksi, otin ilmanputsarin pois ja suihkutin imuilman mukana suihkupullolla vettä. Huuhtelikohan se paikkoja, kuumat karsta kekäleet pois. Quote Link to comment
Guest laiska`s custom Posted May 30, 2006 Share Posted May 30, 2006 kaasupohjaan ja yks tai kaks lasia kaasarista sisään vettä,kyl sen huomaa pakokaasun väristä sit kun karstan tulo loppuu.... Quote Link to comment
Guest Zatiainen Posted May 30, 2006 Share Posted May 30, 2006 Siis uskaltaa kaataa ihan niin reilusti, kuppi tolkulla, eikä halkaise kansia............. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.