Jump to content

pakokaasulämpö


Guest Ensio

Recommended Posts

Guest Ensio
Posted

mihin kohtaan pakosarjaa pakokaasulämpömittarin anturi

olisi parasta sijoittaa? Turbokoneessa merkitystäkö anturi

ennen vai jälkeen ahtimen,mitä mieltä?

Posted
mihin kohtaan pakosarjaa pakokaasulämpömittarin anturi

olisi parasta sijoittaa? Turbokoneessa merkitystäkö anturi

ennen vai jälkeen ahtimen,mitä mieltä?

 

Välittömästi pakovenan jälkeen, eli heti pakosarjan alkuun. Laita vaikka joka putkeen liitin valmiiksi, niin voit siirtää anturia tarpeen mukaan putkesta toiseen. Näin pääsee tarvittaessa tsekkaamaan joka pytyn toiminnan erikseen.

 

t. Mika

Posted

Niin, tuo oli vain se mitä isot pojat ovat minulle kertoneet. Itse ajattelin asian niin, että ennen ahdinta kollektoriin olisi ihan riittävän hyvä ratkaisu. Toisaalta tuossa pyttykohtaisessa on kyllä ideaa.

 

t. Mika

Guest Ensio
Posted

isot pojat on monasti oikeessa. 4 mutterin hitsaus ei oo iso

homma ja anturisssa on varaa vedellä joka pydylle.

Guest Trompi
Posted

Laita yksi mutteri heti kollektorin jälkeen, juuri ennen turbon laippaa. Tästä voit sitten mitata pakopaineet, jotka on aika tärkeät....

Guest Ensio
Posted

se olis seuraava projektos. kone on rakennettu

pohjalta: leikkaa, liimaa, kokoa. nyt tarkoitus

parannella ed. omistajan virityksiä.

Guest Ensio
Posted

Nyt on pakokaasu/kansilämpömittari laitettu kiinne.

minkälainen olis kansien ihannelämpö?

eiks pakokaasu pitäis vissiin olla noin 750-800c.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...