Guest Ensio Posted June 5, 2006 Share Posted June 5, 2006 mihin kohtaan pakosarjaa pakokaasulämpömittarin anturi olisi parasta sijoittaa? Turbokoneessa merkitystäkö anturi ennen vai jälkeen ahtimen,mitä mieltä? Quote Link to comment
mikan Posted June 5, 2006 Share Posted June 5, 2006 mihin kohtaan pakosarjaa pakokaasulämpömittarin anturi olisi parasta sijoittaa? Turbokoneessa merkitystäkö anturi ennen vai jälkeen ahtimen,mitä mieltä? Välittömästi pakovenan jälkeen, eli heti pakosarjan alkuun. Laita vaikka joka putkeen liitin valmiiksi, niin voit siirtää anturia tarpeen mukaan putkesta toiseen. Näin pääsee tarvittaessa tsekkaamaan joka pytyn toiminnan erikseen. t. Mika Quote Link to comment
mikan Posted June 6, 2006 Share Posted June 6, 2006 Niin, tuo oli vain se mitä isot pojat ovat minulle kertoneet. Itse ajattelin asian niin, että ennen ahdinta kollektoriin olisi ihan riittävän hyvä ratkaisu. Toisaalta tuossa pyttykohtaisessa on kyllä ideaa. t. Mika Quote Link to comment
Guest Ensio Posted June 6, 2006 Share Posted June 6, 2006 isot pojat on monasti oikeessa. 4 mutterin hitsaus ei oo iso homma ja anturisssa on varaa vedellä joka pydylle. Quote Link to comment
Guest Trompi Posted June 8, 2006 Share Posted June 8, 2006 Laita yksi mutteri heti kollektorin jälkeen, juuri ennen turbon laippaa. Tästä voit sitten mitata pakopaineet, jotka on aika tärkeät.... Quote Link to comment
Guest Ensio Posted June 8, 2006 Share Posted June 8, 2006 se olis seuraava projektos. kone on rakennettu pohjalta: leikkaa, liimaa, kokoa. nyt tarkoitus parannella ed. omistajan virityksiä. Quote Link to comment
Guest Ensio Posted June 9, 2006 Share Posted June 9, 2006 Nyt on pakokaasu/kansilämpömittari laitettu kiinne. minkälainen olis kansien ihannelämpö? eiks pakokaasu pitäis vissiin olla noin 750-800c. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.