-MITO- Posted June 14, 2006 Share Posted June 14, 2006 Tonne vaan kuvaa volsuista :) Digikamera palkintona http://www.iltalehti.fi/autot/200606094621364_au.shtml Quote Link to comment
MESIKÄMMEN Posted June 14, 2006 Share Posted June 14, 2006 Ei osaa iltalehden lukijat arvostaa kunnon autoja. Minulla oli kupla viime kesänä iltalehden kilpailussa mukana. Se vain ei päässyt edes loppukilpailuun, koska sai lukijoilta niin vähän ääniä. Quote Link to comment
Guest wiima-62 Posted June 15, 2006 Share Posted June 15, 2006 Joo tuota kilpailua pitää harkita josko vaikka osallistuis ,,hmmmm . Seppo Lehmosta Quote Link to comment
Guest Posted June 15, 2006 Share Posted June 15, 2006 Kokeilin jo lähettää omani ;) Ku ei oo digikameraa... Et jos vaikka kaikki volsumiähet äänestäis... ;) Paskat ... tuskin pärjää jossain tupperware porukassa.. ;) Quote Link to comment
Rofa.com Posted June 20, 2006 Share Posted June 20, 2006 täytys kai käyvä kuvaamassa oma kesä pirssiä kapan takapihalla johokka jätin sen korjattavaks joskus toukokuussa... Quote Link to comment
Kape77 Posted June 20, 2006 Share Posted June 20, 2006 Olisin G sun autoas äänestäny, mutta ei näkyny listalla...? Valkonen kupla sai äänen. Quote Link to comment
Guest Posted June 20, 2006 Share Posted June 20, 2006 Olisin G sun autoas äänestäny, mutta ei näkyny listalla...? Valkonen kupla sai äänen. Mitäs ny miksei näkyny... Ehkäpä se pääsee ens viikolle :( Näyttäs et ne laittaa joka vko autoja sinne... ja parhailla finaalit... valkonen kuppeli sai munki pisteet ;) Quote Link to comment
Guest Posted July 11, 2006 Share Posted July 11, 2006 Nyt sie oli mun Roadsteri + monta muutakin kuplaa... olisivat laittaneet tasasesti niit kuplia ja pakuja... ku eka ei ollu ku pari... ja tällä viikolla on monta :( Käykääs kattelees... ja äänestämäs... ei siis mun kuplaa pakosta... oli sie tosi hieno riemu- ja joku broileriperäkupla!! Quote Link to comment
Recommended Posts